1. Emiel Member

Website niet online

Topic geplaatst op: 23-02-2018 om 15:43

Beste,
    Ik heb via de door versio aangeboden Bahasite editor een website gebouwd. Deze site zou ik graag willen publiceren zodat ik kan zien wat er nog aangepast moet worden. Maar helaas gebeurd er na het publiceren niets. Voorzover ik kan zien wordt de editor voor de juiste site www.defonz.com gebruikt maar zie ik hier nog niets van online verschijnen. Via File viewer zie ik ook niet direc teen reden hiervoor. Elke hulp wordt zeer gewaardeerd

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-02-2018 om 15:53

Goedemiddag Emiel,

De Sitebuilder is nu gekoppeld aan uw domeinnaam. Het duurt maximaal 24 uur voordat de website die gemaakt is in de Sitebuilder zichtbaar wordt op de domeinnaam en uw aangemaakte e-mail adressen beginnen te werken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Elke Member
    Reactie geplaatst op: 13-04-2018 om 11:42

Goedemiddag,

Ik heb hetzelfde probleem. Ook bij mij wil de website niet publiceren. Normaal is de site reeds gekoppeld aan de domeinnaam...

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-04-2018 om 11:49

Uw domein staat nog niet aan de sitebuilder gekoppeld.
    U dient in te loggen op uw Versio klantenpaneel.
    Mijn producten -> Domeinnamen -> Overzicht -> Pijl naast domein -> Sitebuilder beheren -> Daar ziet u bovenaan staan. Domein aan sitebuilder koppelen.
    Als u dat heeft gedaan zal het domein binnen 4 a 8 uur inladen via de sitebuilder servers.