1. Jan De Member

Ander domein aan webhosting koppelen

Topic geplaatst op: 05-02-2018 om 13:23

Ik heb bij Versio webhosting en 2 domeinen.
    De webhosting is momenteel gekoppeld aan het domein antoniusinbeweging-best.nl
    Nu wil ik deze koppeling verbreken en een koppeling tot stand brengen naar een ander domein antoniusinbeweging.nl

Ik heb al geprobeerd de webhosting te koppelen aan het domein antoniusinbeweging.nl zoals beschreven op jullie website. https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account ik heb voor de eenvoudig methode gekozen.

Ik heb de koppeling nog niet tot stand kunnen brengen. Wat doe ik verkeerd ?

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-02-2018 om 13:35

Goedemiddag Jan,

De domeinnaam antoniusinbeweging.nl is al gekoppeld aan uw hosting omgeving, u dient hierin echter nog een website te uploaden in de public_html map.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jan De Member
    Reactie geplaatst op: 05-02-2018 om 15:40

Goedemiddag Gavon, U zegt dat ik de website moet uploaden naar de public_html map. Dit kan via FTP. Maar mijn vraag is: waar haal ik de website vandaan ? Moet ik die kopieren van het domein antoniusinbeweging-best.nl ? Dan heb ik de website 2x ? Hoe kom ik van het domein antoniusinbeweging-best.nl af ?

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-02-2018 om 15:58

Goedemiddag Jan,

U bent hierin vrij om te uploaden wat u graag wilt uploaden op de website, indien u een nieuwe website wilt maken, dan kunt u een nieuwe installatie uitvoeren van Wordpress, Joomla enz. Hiervoor verwijs ik u naar het volgende artikel: https://www.versio.nl/artikelen/356-hoe-installeer-ik-een-applicatie-via-softaculous-zoals-wordpress-joomla-magento

5. Jan De Member
    Reactie geplaatst op: 05-02-2018 om 16:09

Goedemiddag Gavon,

Ik heb een website bij Versio. Deze website hangt onder het domein "antoniusinbeweging-best.nl"
    De bedoeling is dat de website onder een ander domein komt te hangen en wel "antoniusinbeweging.nl". Ik heb onder softaculous geprobeerd de website te clonen naar het domein "antoniusinbeweging.nl" maar na 95% blijft blijft de cloner stil staan.
    Wat moet ik doen ?

6. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-02-2018 om 16:54

Goedemiddag Jan,

Ik wil u vragen om hiervoor een ticket aan te maken of een e-mail te sturen naar support@versio.nl, dan word dit voor u nagekeken.