1. Germaine Member

    Upgraden mislukt

    Topic geplaatst op: 02-02-2018 om 13:21

    Gisteravond was sales zo ontzettend behulpzaam.
    Ik had aangegeven dat ik mijn huidige disk space moest upgraden bij mijn directAdmin account.
    Me vrouw dit is geen probleem dit doen wij voor u.

    Dus ik schaf een Groot NL pakket aan.
    Vervolgens krijg een mail met nieuwe inloggegevens DirectAdmin en verdere gegevens.

    Nu probeer ik iemand te bereiken om alles netjes om te zetten ... Maar mailtjes worden geblocked
    Message blocked

    Your message to support@versio.nl has been blocked. See technical details below for more information.

    Zou aub iemand mij kunnen helpen????

    Met vriendelijke groet,
    Germaine

    Reageer
  2. Germaine Member
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 13:29

    En dan nu maar wachten op een antwoord
    ondertussen kan ik niet werken aan mijn website, geweldig dit
    Ontzettend bedankt voor jullie super support

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 13:34

    Goedemiddag Germaine,

    Kunt u aangeven tegen welke problemen u aanloopt?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Germaine Member
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 14:58

    Ik had al een direct admin account.
    Deze wilde ik upgraden.
    Vroeg gisteravond aan afdeling sales of jullie voor deze overstap zouden zorgen.
    Ja zei deze mevrouw.

    Nu heb ik een nieuw admin account met een groot NL pakket.
    Maar ik heb verder geen idee hoe deze zou moeten overzetten
    http://www.hormonendieet4you.nl:2222/CMD_SHOW_DOMAIN?domain=hormonendieet4you.nl

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 15:04

    Waarom heeft u precies een nieuw pakket genomen op een ander klantaccount? U wilde het pakket toch upgraden, geen heel nieuw pakket?

    Ik hoor het graag.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Germaine Member
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 15:57

    Deze vraag stelde ik alvorens ik een aankoop wilde doen.
    Toen zei u collega via de chat dat ik gewoon een pakket aan kon schaffen en dat jullie verder voor de overstap zouden zorgen

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Germaine Member
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 15:59

    Wellicht zijn de chatberichten nog na te lezen

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 16:05

    Goedemiddag Germaine,

    Kunt u aangeven met wie u gesproken heeft? Daarnaast kunt u uw pakket opzeggen, hiermee ontvangt u het betaalde bedrag retour in uw account.

    Vervolgens kunt u een bestaande pakket op elke moment upgraden, hiervoor volgt u de volgende handleiding: https://www.versio.nl/artikelen/22-kan-ik-tussentijds-upgraden-naar-een-groter-pakket

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Germaine Member
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 16:10


    Misschien beter om mijn geld terug te storten en dat u mij vertel hoe ik via mijn huidige account bij DirectAdmin kan upraden, aangezien ik ook nog geen Versio account had .

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 18:12

    Goedemiddag Germaine,

    U heeft geen account bij Versio, echter wilt u een bestaande account upgraden, echter heeft u geen account? Dat is niet mogelijk. Indien u een hostingpakket heeft, dan heeft u ook een account.

    Kunt u hiervoor even een ticket aanmaken zodat dit onderzocht kan worden?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  11. Germaine Member
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 19:16

    Ik heb inderdaad dan een verkeerde aankoop gedaan.
    Wel jammer dat mijn vraag gisteren dan verkeerd is begrepen.
    Maar ik wil dan beroep doen op mijn herroepingsrecht, zou dan graag mijn aankoop bedrag terug willen ontvangen.
    Dan zal ik via bovenstaande link mijn bestaande pakket upgraden.
    Met vriendelijke groet,
    Germaine

    Vond u dit antwoord nuttig?

  12. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 19:21

    Goedenavond Germaine,

    U kunt uw hostingpakket opzeggen, hiermee word het bedrag gecrediteerd in uw account: https://www.versio.nl/artikelen/26-ik-wil-graag-mijn-abonnement-opzeggen-hoe-doe-ik-dat

    Vanuit het klantenpaneel kunt u vervolgens het bedrag terug storten op uw rekening.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  13. Germaine Member
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 19:50

    Dank u wel ,het is gelukt.
    Was aanvankelijk wat geërgerd.
    Maar jullie hebben me netjes verder geholpen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  14. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-02-2018 om 19:59

    Goedenavond Germaine,

    Het is fijn om te horen dat het u gelukt is en dat u vind dat het netjes opgelost is.

    Vond u dit antwoord nuttig?