1. Jordy Member

SSL installeren met automatische CSR

Topic geplaatst op: 29-01-2018 om 17:06

Goedemiddag,
    Ik heb vandaag een SSL aangeschaft en de optie: 'Ik wil de CSR code automatisch laten genereren.' geselecteerd.

Hoe kan ik deze nu installeren via het direct admin paneel? Er is nu namelijk geen RSA code te zien onder 'Paste a pre-generated certificate and key'. Als ik deze alsnog aanmaak via Create A Certificate Request komt deze niet overeen wanneer ik de key er onder plak.

Hoe kan ik mijn certificaat installeren wanneer ik een automatische CSR code heb aan laten maken?

Gr.

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-01-2018 om 17:18

Goedemiddag Jordy,

U dient een CSR aan te maken via uw Directadmin omgeving, de volgende handleiding helpt u verder met het aanvragen + installeren van een SSL certificaat: https://www.versio.nl/artikelen/95-hoe-moet-ik-een-ssl-certificaat-installeren

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jordy Member
    Reactie geplaatst op: 29-01-2018 om 17:28

Goedemiddag,

Het is inmiddels gelukt door vanuit het klantpaneel onder SSL het certificaat zichzelf automatisch te laten installeren. Via Wordpress heb ik vervolgens gebruik gemaakt van de plugin Really Simple SSL. Het lijkt nu te werken :)

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-01-2018 om 18:15

Fijn dat het nu werkt. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, helpen wij u graag.

5. Jurgen Member
    Reactie geplaatst op: 31-01-2018 om 10:33

Wat moet je doen als je eerst het certificaat hebt gekocht en dan pas ziet dat je een SSL Certificaat Request had moeten aanmaken en invoeren tijdens het kopen???
    Gaat om domain www.rotterdam-nieuws.nl

6. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-01-2018 om 11:12

U kunt dan een heruitgifte aanvragen via uw huidige certificaat, daar kunt u dan een nieuwe CSR ingeven.