1. Stijn Luyten Member

Domeinnaam koppelen aan webhosting

Topic geplaatst op: 29-01-2018 om 12:57

Hallo, ik heb bij jullie het domein www.straatrijk.be gekocht. Ik heb mijn website op Weebly.com gebouwd. Ik zou graag willen dat jullie mijn domein verwijzen naar het volgende IP-adres: 199.34.228.48

Daarvoor moeten de A-records van mijn domein worden aangepast. Ik vraag u niet om mijn domein over te zetten of om te leiden, of om mijn naamservers te wijzigen. Ik wil u graag houden als registrar. Ga voor meer informatie naar kb.weebly.com/domain-registrar.html.

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-01-2018 om 13:10

Goedemiddag Stijn,

Vanuit het forum is het niet mogelijk om uw Support te bieden met het wijzigen van DNS gegevens, de volgende handleiding helpt u hierin verder: https://www.versio.nl/artikelen/357-hoe-beheer-ik-de-dns-records-van-mijn-domeinnaam

Indien u wenst dat wij dit uitvoeren, dan kunt u hiervoor een ticket aanmaken of een e-mail sturen naar support@versio.nl. Bent u hiermee verder geholpen?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Germaine Member
    Reactie geplaatst op: 12-02-2018 om 15:02

Goedemiddag, ik heb meerdere domeinnamen. Ik wil ze bij direct Admin via domain administration koppelen. Maar geeft aan dat deze al bestaat. Nu heb ik via Mijndomein de domeinnamen geannuleerd qua door verwijzing.. Nu geeft Mijndomein aan. Dat de doorverwijzing nooit heeft gewerkt omdat de namenservers zijn doorverwezen naar axc. Vermoedelijk staan daar verwijzingen aan in .htaccess bestand.
    Zou ik geholpen kunnen worden met dit probleem.
    Met vriendelijke groet, Germaine

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-02-2018 om 15:37

Goedemiddag Germaine,

Vanuit het forum is het niet mogelijk om uw Support te bieden met het wijzigen van DNS gegevens, de volgende handleiding helpt u hierin verder: https://www.versio.nl/artikelen/357-hoe-beheer-ik-de-dns-records-van-mijn-domeinnaam

Indien u wenst dat wij dit uitvoeren, dan kunt u hiervoor een ticket aanmaken of een e-mail sturen naar support@versio.nl. Bent u hiermee verder geholpen?