1. Jan Member

Onbereikbaar na wijzigen DNS instellinge

Topic geplaatst op: 26-01-2018 om 10:35

In het kader van een externe webserver die wij zullen gaan gebruiken in de toekomst (enkel voor www) heb ik DNS beheer aangezet in de admin van mijn site.
    Ik krijg nu voor elk protocol automatisch ingevulde IP adressen.
    Echter, zowel de site (waar ik nog niets aan veranderd heb en die nog even naar de huidige versio server zou moeten verbinden) als de email accounts werken niet.
    Server IP is niet gekend.
    Ik dacht dat DNS aanzetten, je de mogelijkheid gaf om bepaalde zaken aan te passen (zoals www), maar nu werkt er dus niets meer.

Kan iemand mij hierbij helpen?
    Gaat over garagevandersijpe.be

Bedankt

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-01-2018 om 10:44

Goedemorgen Jan,

Op het moment dat u DNS Beheer via het klantenpaneel activeert, dan wijzigt u de nameservers en kunt u de DNS beheren vanuit het klantenpaneel. Kunt u een ticket aanmaken met uw domeinnaam en waar deze naar verwijzen moet?

Wellicht dat het volgende artikel u meer duidelijkheid geeft en/of de oplossing? https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jan Member
    Reactie geplaatst op: 26-01-2018 om 10:46

Eigenlijk is het de bedoeling dat alles blijft zoals het was (voorlopig).
    Pas binnen enkele weken zou het www records moeten veranderen...

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-01-2018 om 10:56

Goedemiddag Jan,

Dan wil ik u vragen om hiervoor een ticket aan te maken. Het forum is niet bedoelt voor support i.v.m persoonlijke gegevens.

Wij zien graag uw ticket tegemoet.