1. EM Member

DA met nieuwe VPS hosting

Topic geplaatst op: 17-01-2018 om 19:06

Wat is de reden dat DirectAdmin nu 5,- p/m kost en bij de vorige CloudBoxen kon je kiezen voor een eenmalig bedrag van 50,-. Dit houd mij wel tegen om een VPS te bestellen..... Eenmalig heeft toch zeker meer de voorkeur...

Is een eenmalig bedrag nog een mogelijkheid?

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-01-2018 om 19:23

De eenmalige Directadmin aankoop bieden wij inderdaad niet meer op het nieuwe platform, omdat bij het opzeggen van de cloudbox ook de licentie verliep En hier nogal eens wat misverstanden over waren. Hierdoor is besloten deze niet meer aan te bieden. Maar uiteraard kunt u zelf een licentie aanschaffen bij een derde partij en deze gebruiken voor uw VPS bij ons.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. EM Member
    Reactie geplaatst op: 17-01-2018 om 19:29

Dus een liftime licentie bij jullie is niet meer mogelijk? Of voorlopig niet mogelijk?

4. EM Member
    Reactie geplaatst op: 17-01-2018 om 19:31

En zo niet: kunnen jullie een 3e partij aanraden waarbij dat wel kan en waarbij dan zeker is dat de licentie te koppelen is aan jullie VPS?

5. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-01-2018 om 23:20

Wij hebben nooit lifetime licenties verkocht. Onze licenties waren gekoppeld aan de Cloudbox en zouden enkel werken zolang de Cloudbox actief zou zijn. Het toevoegen hiervan staat ook niet in de planning. Indien u een licentie wilt kopen elders raden wij aan dit gewoon via Directadmin zelf te doen. Zie voor de prijzen : https://www.directadmin.com/pricing.php De koppeling/installatie dient u wel zelf uit te voeren.

6. Dennis Member
    Reactie geplaatst op: 19-01-2018 om 20:41

@Maurice, Reshad heeft reeds toegezegd: "DA licentie voor een eenmalig bedrag gaan we bouwen. Ik verwacht dat uiterlijk in januari te kunnen aanbieden."

Dan is het een beetje raar om klanten nu nog te verwijzen naar Directadmin waar je 300 eu voor zo'n licentie mag neertellen. Ik mag toch aannemen dat Versio met een bedrag rond de 50/60 eu komt?

Hoe bedoel je: "staat niet in de planning"? Januari duurt nog maar een paar weken ......

7. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-01-2018 om 20:48

@Dennis Het klopt dat dit naar de toekomst mogelijk zal zijn om DirectAdmin licenties af te nemen voor een eenmalig bedrag. Wanneer dit zal zijn kan ik nog niet zeggen. Aan welk tarief is nog niet bekend.