1. Menno Member

Webhosting niet gekoppeld aan domein

Topic geplaatst op: 16-01-2018 om 19:12

Hallo,
    Ik heb denk ik het probleem dat de domeinnaam niet juist gekoppeld is aan de hosting. Ik krijg tijdens al mijn probeerpogingen ofwel een 403 Forbidden melding, of ik krijg de melding dat de MySQL extensie niet is geinstalleerd terwijl ik Wordpress meerder malen heb geintstalleerd via jullie installer. Er wordt zelfs elke keer een MySQL database aangemaakt en die word gevuld met data dus ik ben even kwijt hoe ik gewoon Wordpress werkend krijg op trouw-slotenservice.nl. Het idee wordt om later ook nog een andere Wordpress te installeren op dezelfde hosting met een andere domeinnaam, graag hulp dan weet ik wat ik de volgende keer moet doen.

Groet
    Menno

2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-01-2018 om 19:25

U had de php settings verkeerd gezet. Ik heb deze voor u gecorrigeerd. De site laad nu in naar behoren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, helpen wij u graag.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Menno Member
    Reactie geplaatst op: 16-01-2018 om 19:26

Helemaal geweldig en echt supersnel! Top mannen!

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-01-2018 om 19:35

Graag gedaan.

5. Menno Member
    Reactie geplaatst op: 17-01-2018 om 12:50

Ik heb toch vandaag weer het probleem dat de site niet bereikbaar is. Gisteren deed hij het prima hoor, en niks aan veranderd, kijk ik vandaag doet hij het niet. Deze keer kan hij het ip-adres niet vinden...

Groet,
    Menno

6. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-01-2018 om 12:59

Zo te zien heeft u waarschijnlijk het dns beheer op uw domeinnaam geactiveerd om de DNS te kunnen beheren via ons klantenpaneel en hiermee reset u de koppeling van uw domeinnaam naar uw hostingpakket. Zie https://srvx.nl/trouw-slotenmaker.nl , u kunt dit weer herstellen door het domein te gaan koppelen aan uw pakket, dan moet dit binnen 24 uur weer werken http://www.versio.nl/40-hoe_koppel_ik_een_domeinaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account.html .