1. Nils Member

Domeinnamen niet gekoppeld aan hosting

Topic geplaatst op: 07-01-2018 om 16:11

Ik heb 2 domeinnamen die ik wil koppelen aan 1 hosting (alles bij Versio), maar na een paar pogingen (gedurende een maand) is de content die op de hosting staat nog steeds niet zichtbaar op de eigenlijke domeinnamen. Dit terwijl in de domeinnaamoverzichten de nameservers reeds ingevuld zijn.

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-01-2018 om 16:19

Hallo, ik zie de tijdelijke DirectAdmin pagina's op de domeinen omdat u nog geen websites in de map heeft geplaatst. U kunt een website uploaden via FTP of installeren via https://www.versio.nl/artikelen/356-hoe-installeer-ik-een-applicatie-via-softaculous-zoals-wordpress-joomla-magento

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Nils Member
    Reactie geplaatst op: 09-01-2018 om 11:53

Beste,

Op deze 2 domeinnamen staat inderdaad geen content, daarvoor heb ik de hosting aangeschaft.
    Bij de hosting staat wel al een basic landingpage, het is naar deze hosting dat ik de domeinnamen wil doorverwijzen. Wanneer ik naar het rechtstreekse adres van de hosting ga, zie ik wel degelijk de juiste content (nilsfph256.256.axc.nl). Hoe kan ik het beste de twee domeinnamen naar deze hosting doorverwijzen?

4. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-01-2018 om 12:01

Welke twee domeinen wilt u doorverwijzen naar nilsfph256.256.axc.nl?

Ik hoor het graag, dan stellen wij het in.

5. Nils Member
    Reactie geplaatst op: 09-01-2018 om 12:06

luistervink.be en luistervink.nl

Alvast bestankt!

6. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-01-2018 om 12:14

Voor uw .be domein is dit nu ingesteld, voor uw .nl domein dient u dit te laten instellen bij de andere partij aangezien dit domein niet bij ons staat https://www.sidn.nl/whois?q=luistervink.nl .

7. Nils Member
    Reactie geplaatst op: 09-01-2018 om 14:13

Oops, ik bedoelde luistervink.com, mijn excuses.

Groet,

Nils

8. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-01-2018 om 14:41

Dit is ook voor u ingesteld nu.