1. Willem Member

Max_input_vars limiet van 1000

Topic geplaatst op: 07-01-2018 om 14:11

Ik ben aan het stoeien met Prestashop en heb hierin een Nederlandse vertaling opgenomen.
    Als ik echter een vertaling wil aanpassen / bewerkem krijg ik onderstaande melding.
    Moet Versio Support dit voor mij uitvoeren of kan ik dit (ergens) zelf instellen ?

Waarschuwing! Uw PHP-configuratie begrenst het maximum aantal velden die geplaatst kunnen worden in een formulier 1000 Voor max_input_vars.
    Vraag uw hostingprovider om dit limiet te verhogen naar 1137 minstens.

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-01-2018 om 14:27

Hallo, op uw hosting pakket kunt u dit zelf instellen. Inloggen via DirectAdmin op de betreffende domein. En bij "Advanced Features" gaan naar "Select PHP version". U kiest daar een PHP versie, bijvoorbeeld versie 5.6, en klik "set as current" -> en onderaan de pagina op "Save" klikken . Nadien bij "Show PHP settings" -> klikken op de waarde achter "max_input_vars" en uw eigen waarde instellen en op "Save" klikken.

Let wel op dat het enkele minuten kan duren voor dit verwerkt is op de server.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Lucas Member
    Reactie geplaatst op: 22-02-2018 om 22:06

Ik heb hetzelfde probleem maar krijg geen opties na de selectie.
    Ik krijg volgende:
    no value

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-02-2018 om 22:11

@Lucas Dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets of via support@versio.nl . U ontvangt vervolgens een antwoord via het ticket van zodra nagekeken.