1. Van Member

Waar vind je files van je WP website?

Topic geplaatst op: 05-01-2018 om 19:18

Ik heb een aantal stappen ondernomen om website online te zetten.
    1 Domeinnaam gekoppeld aan de hosting door de door Versio toegezonden nameservers in te stellen
    2 Via Direct Admin > File Manager > index.html verwijderd uit /domains/*uw-domein*/public_html
    3 Geprobeerd de website te uploaden in FTP programma (Fillezilla). Niet erg succesvol! Ik snap dat ik de files van local naar remote site moet plaatsen in de map: /domains/acupunctuurpraktijktinekedavidzon.nl/public_html

Probleem is waar vind ik de bestanden van de Wordpress site?
    Plus ik krijg nu de melding 403 Forbidden Acces. Ik zou mijn beginpagina dus index.html of index.php moeten noemen maar hoe doe ik dit? Kortom: please help! LOL

Reageer
  2. Van Member
    Reactie geplaatst op: 05-01-2018 om 19:44

Ok dit krijg je dus als je een leek denkt dat ie best wel een website kan maken. Ik heb de adres instellingen in het dashboard van de ..../wp-admin veranderd naar de domeinnaam en nu kan ik dus niet meer in het WP panel! Ik ga rustig afwachten in de hoop dat iemand mij kan helpen voordat ik nog meer schade toebreng.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-01-2018 om 21:00

Hierbij uw fouten opgelost en ook direct de site van het testdomein overgezet naar acupunctuurpraktijktinekedavidzon.nl Mocht u verder nog vragen hebben horen wij dit graag.

4. Van Member
    Reactie geplaatst op: 06-01-2018 om 09:56

Maurice, je bent een held! Bedankt