1. Pieter Member

Mailing list werkt niet zoals het hoort

Topic geplaatst op: 05-01-2018 om 12:09

Ik heb in directadmin een mailing list gemaakt bla@domeinnaam.be die 11 adressen zou moeten forwarden. Ik krijg hierover veel klachten dat de mails niet aankomen of slechts bij een deel van de bestemmelingen aankomt.
    Ik heb zelf ook gemerkt dat men mij zegt dat er een mail naar gestuurd is die niet toekomt, of dat ik een mail krijg die bij anderen niet toekomt.

Zijn er mogelijkheden om dit te debuggen of zijn er alternatieven? Op dit moment is dit een zeer onbetrouwbaar communicatiekanaal.

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-01-2018 om 12:28

Goedemiddag Pieter,

Om dit in zijn geheel na te kijken en te doorlopen, wil ik u vragen om hiervoor een ticket aan te maken. Hier vindt u instructies hoe u onze helpdesk kan contacteren: https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Pieter Member
    Reactie geplaatst op: 05-01-2018 om 16:22

Bedankt. Ik vind spijtig genoeg de knopjes "Helpdesk ticket" en aanverwanten niet terug. Het screenshot in bovenstaande link is me voorlopig onvindbaar.
    Ook via het klantenpaneel aan de linkerkant bij "uw helpdesk tickets" kan ik wel naar "naar helpdesk" aanklikken, maar dan kom ik weer op de pagina waar ik kan kiezen voor FAQ, forum, videohandleiding of misbruik rapporteren. Nergens een knopje om een ticket aan te maken

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-01-2018 om 16:38

Goedemiddag Pieter,

Om een ticket aan te maken, dient u ingelogd te zijn. U kunt ook een e-mail sturen naar support@versio.nl, dit word automatisch een ticket.