1. Alex Member

Overzetten hosting en domeinnaam mislukt

Topic geplaatst op: 04-01-2018 om 11:05

Beste,

Ik heb afgelopen weekend geprobeerd om mijn hosting over te zetten naar one.com, maar ik kreeg de melding dat dit was mislukt/geweigerd.. ik ben/was eigenaar van beide hostingpaketten, dus vond dit zeer vreemd..

Ondertussen heb ik de hosting verwijderd/geannuleerd bij jullie, maar moest ik nog steeds eerst contact met jullie opnemen kreeg ik te horen van one.com ..

Dus hoe kan ik het domein overzetten / laten overzetten aub?? De website moest al lang online zijn, maar er blijven maar problemen opduiken..

Ik kon nergens een helpdesk ticket aanmaken, dus doe ik het via deze weg!

Graag zo snel mogelijk antwoord!!

Mvg,
    Alex Vercauteren (www.lacucinadiisabella.net)

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-01-2018 om 11:30

Goedemorgen Alex,

Indien het hierin om de domeinnaam lacucinadiisabella.net gaat, deze staat op dit moment in quarantaine, hierdoor is uw domeinnaam niet te verhuizen. In het klantenpaneel ziet u in het menu '' Verlopen producten bekijken'' staan, hier klikt u op.

Vervolgens heeft u de mogelijkheid om de domeinnaam uit quarantaine te halen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Alex Member
    Reactie geplaatst op: 06-01-2018 om 13:18

Beste, ik heb dit geprobeerd, maar ik kon deze enkel verlengen, wat ik dan ook geprobeerd heb en voor betaald, maar omdat ik dan nog steeds niet uit quarantine kon halen heb ik het terug opgezegd en dus eigenlijk voor niets betaald.. is er een mogelijkheid dat jullie deze uit quarantine halen? Aangezien ik deze optie niet eens heb?

Mvg,
    Alex

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-01-2018 om 13:21

@Alex Vercauteren Dit moet even verder nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets of via support@versio.nl . We nemen contact met u op van zodra nagekeken.