1. Renate Member

Kan Drupal 8 website niet meer wijzigen

Topic geplaatst op: 03-01-2018 om 14:38

Mijn website is online, maar ik kan de pagina's niet meer wijzigen of er nieuwe aan toevoegen, ik krijg steeds een foutmelding: "The website encountered an unexpected error. Please try again later." Het lijkt een gevolg te zijn van een eerder probleem dat ik op 7 november 2017 aankaartte onder de titel "Twee installaties van één domein". De tweede installatie is toen weggehaald, maar het lijkt erop dat de interne structuur nu overhoop ligt.

2. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-01-2018 om 14:44

Hallo,

U kunt dit even aankaarten via een mail naar support@versio.nl, dan kijken wij het na.

Bij voorbaat dank.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ruud Member
    Reactie geplaatst op: 13-01-2018 om 13:54

Ik heb ook problemen met drupal (7 en 8) op mijn reseller domein, helpdesk kon mij niet helpen.
    Elke nieuwe drupal website die ik nu installeer heeft problemen met het benaderen van de bestanden in de files map. Daardoor kan ik geen drupal website meer installeren.
    Graag hoor ik wat de oplossing was voor jouw probleem.

Mvg,
    Ruud

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-01-2018 om 13:57

@Ruud Schaft Indien dit ook op nieuwe installaties (zonder content) voorkomt kunt u het ticket even heropenen en vragen om dit te laten nakijken via een systeembeheerder voor u.

5. Thijs Member
    Reactie geplaatst op: 25-03-2018 om 11:33

Kan Versio een antwoord geven aan alle gebruikers van Drupal 8: het is echt miserie troef !
    Zelfs backups van november terug plaatsen geven dezelfde REUZE-problemen!

Dezelfde backups op een andere provider plaatsen laten Drupal weer draaien zoals het hoort.
    Er is duidelijk iets veranderd bij Versio; waarschijnlijk op het gebied van Javascript, waardoor Drupal 8 onwerkbaar wordt.

Geef a.u.b. tips!

6. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-03-2018 om 09:52

Graag hiervoor een ticket aanmaken zodat dit kan worden nagekeken. Voor javascript e.d. is er niets gewijzigd op de servers.