1. Arjan Member

Toch meerdere domeinnamen op 1 factuur

Topic geplaatst op: 30-12-2017 om 12:03

Op 04-03-2017 om 16:17 begon ik een topic "Meerdere domeinnamen op 1 factuur?".
    https://www.versio.nl/forum/6126-meerdere-domeinnamen-op-1-factuur

Op 04-03-2017 om 16:37 kreeg ik de reactie:
    @Arjan Snijders Indien u kiest voor automatische verlenging en maandelijkse facturatie in het klantenpaneel komen deze op éénzelfde factuur te staan. Indien u deze optie maandelijkse facturatie niet aanzet krijgt u per dienst een aparte factuur, ook bij verlenging van uw diensten.

Ik heb de optie "maandelijks factureren" niet aan staan, er zijn 4 domeinnamen automatisch verlengd en ze komen toch op 1 factuur te staan.
    Hoe zit het nu?

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-12-2017 om 12:20

Hallo, het klopt dat bij meerdere automatische verlengingen die op dezelfde dag worden uitgevoerd dit op dezelfde factuur wordt gezet.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Arjan Member
    Reactie geplaatst op: 30-12-2017 om 12:23

Maar op 4 maart werd gezegd:
    Indien u deze optie maandelijkse facturatie niet aanzet krijgt u per dienst een aparte factuur, ook bij verlenging van uw diensten.

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-12-2017 om 12:30

@Arjan Snijders Dit staat los van maandelijkse facturatie. U heeft één factuur gekregen omdat meerdere domeinnamen tesamen op hetzelfde tijdstip zijn verlengd. Dit is geen maandelijkse facturatie. Bij meerdere automatische verlengingen die op dezelfde dag worden uitgevoerd wordt dit op dezelfde factuur gezet.

5. Arjan Member
    Reactie geplaatst op: 31-12-2017 om 14:52

Zou het niet handig zijn om dat in het vervolg zo te vermelden als ik daar een vraag over stel?

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-12-2017 om 15:02

@Arjan Snijders Ik zie dat het inderdaad verkeerd is meegedeeld. Excuses hiervoor. Bij een automatische verlenging waarbij meerdere domeinnamen tesamen moeten verlengd worden kan dit zo niet op een aparte factuur. Dit is dan enkel voor domeinnamen die op dezelfde dag verlengd moeten worden.

7. Arjan Member
    Reactie geplaatst op: 31-12-2017 om 15:08

Mochten er nu domeinnamen bij komen die je op een aparte factuur wilt, kun je die dan met de hand eerder verlengen?

8. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-12-2017 om 15:15

@Arjan Snijders De domeinen eerder handmatig verlengen, domein per domein, is een optie. Dan zal enkel dat domein op de factuur staan. Let dan wel op dat u voor deze domeinen de automatische verlenging dan uitzet, anders worden deze dubbel verlengd. U krijgt 45 en 15 dagen voor de verloopdatum een e-mail herinnering bij handmatige verlengingen.

9. Arjan Member
    Reactie geplaatst op: 31-12-2017 om 15:17

Dus als ik een maand van tevoren een domeinnaam met de hand verleng en de automatische verlenging staat aan, dan wordt deze ook automatisch verlengd?
    Dus voor 2 jaar in totaal?

10. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-12-2017 om 15:22

@Arjan Snijders Dat klopt, dan zal het domein op de verloopdatum ook nog eens automatisch verlengd worden naast uw handmatige verlenging. U zal het domein dan dubbel verlengd hebben.