1. Evert Member

    Knopje

    Topic geplaatst op: 26-12-2017 om 03:30

    Kan er naast het knopje "reageren" ook een knopje "ticket aanmaken" worden geplaatst?

  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-12-2017 om 03:41

    Hallo, om een nieuw support ticket aan te maken kunt u een mailtje sturen naar support@versio.nl of via https://www.versio.nl/helpdesk een vraag intypen en vervolgens de knop aanklikken rechts onderaan de pagina om een nieuw ticket aan te maken. Ik zal uw feedback noteren en doorgeven aan mijn collega's.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Evert Member
    Reactie geplaatst op: 26-12-2017 om 03:58

    Graag, bespaard nogal wat tijd om te klikken op "ticket aanmaken" zodra jullie erom vragen :)

    Zo'n knopje kan dan het hele topic omzetten in een ticket..

    Vond u dit antwoord nuttig?