1. Guus Member

Mega probleem : suspendend?

Topic geplaatst op: 25-12-2017 om 17:39

Beste,

Tot mijn verbazing zag ik dat mijn website offline is met de volgende error :

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

En ik heb een mail ontvangen :User has been suspended for bandwidth overusage

Weet iemand wat dit is en hoe dit komt? Wat kan ik er ook aan doen om t probleem zsm op te lossen?

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-12-2017 om 01:18

Hallo, uw hosting pakket is over de dataverkeer limiet: 21309.2 / 20000 MB. U kunt extra dataverkeer afnemen of het hosting pakket volledig upgraden: U kunt het hosting pakket upgraden via het Versio klantenpaneel via Mijn Producten -> Webhosting en/of Reseller hosting -> overzicht -> klik op vergrootglas voor pakket -> Pakket -> upgraden.

Ik heb het hosting pakket weer actief gezet, let wel op dat deze weer zal suspenden indien er komende nacht niet voldoende dataverkeer beschikbaar is.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Guus Member
    Reactie geplaatst op: 27-12-2017 om 11:12

Beste Fabien,

Hoeveel raad je me aan om bij te kopen, volgens mij ben ik weer gesuspend waar ik krijg weer de error?

4. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-12-2017 om 11:23

Uw verbruik ik momenteel 22728.3 van de 20000 MB, u kunt het beste het pakket volledig laten upgraden dan hoeft u dit niet telkens weer aan te vullen met een aantal GB voor deze maand. U kunt kiezen om te upgraden naar Zilver NL als u wilt.