1. Sam Member

Domain suspended

Topic geplaatst op: 19-12-2017 om 22:39

Ik heb vandaag een nieuw webhostingpakket besteld, en er een domeinnaam aan gekoppeld die ik reeds in mijn bezit had. Domeinnaam is nog geldig tot juli 2018. Ik krijg echter wanneer ik naar de website ga de volgende melding:

----
    This account has been suspended.
    Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
    ----

Hoe kan ik dit oplossen?

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-12-2017 om 22:52

Dat komt omdat het domein nog gekoppeld is aan uw verlopen pakket na de dns update zal deze ingeladen worden via uw nieuwe pakket. Dat kan 4 a 8 uur duren voor de dns update verwerkt is.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Sam Member
    Reactie geplaatst op: 19-12-2017 om 22:57

Ok dan zal ik even geduld moeten hebben. :)

Alvast bedankt voor het snelle antwoord!

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-12-2017 om 23:09

Graag gedaan, Fijne dag nog verder

5. Sam Member
    Reactie geplaatst op: 20-12-2017 om 17:13

Beste,

we zijn een dag verder en het domein geeft nog steeds die waarschuwing. Ik heb ondertussen een ander domein gekoppeld aan mijn nieuwe hosting pakket (dit domein was niet aan mijn vorige hosting pakket gekoppeld) en dat werkt wel.

Het gaat om het domein affiligator.nl

6. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-12-2017 om 17:18

Uw domeinnaam is nog niet gekoppeld aan uw hostingpakket en is op dit moment geparkeerd.
    De volgende handleiding helpt u bij het koppelen van uw domeinnaam: https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account

7. Sam Member
    Reactie geplaatst op: 21-12-2017 om 18:04

"Uw domeinnaam is nog niet gekoppeld aan uw hostingpakket en is op dit moment geparkeerd."

ik zie mijn domeinnaam staan als ik naar DirectAdmin ga, dus het lijkt mij wel gekoppeld te zijn? Wat doe ik dan mis?

8. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-12-2017 om 18:43

Goedenavond Sam,

De domeinnaam is al aanwezig op de server. Echter was uw domeinnaam nog niet gekoppeld, wij hebben dit zojuist voor u uitgevoerd. Het duurt ongeveer 4-5 uur voordat uw domeinnaam gekoppeld is.