1. Monique Member

    Account geeft foute diskspace (teveel!)

    Topic geplaatst op: 19-12-2017 om 19:59

    Hoi, collega reseller. Eén van mijn klanten beslaat waanzinnige diskspace van 4500 MB, dus bijna 1/3 van mijn reseller capaciteit (150000). Echter, dit gaat om een klant met kleine website en zonder emailbox. Ik schat de reële capaciteit op maximaal 30 MB. Heb al de helpdesk gecontacteerd en niet echt oplossing gevonden. Misschien iemand met gelijkaardige ervaring? Er zou een tool zijn om dit te vinden (oplossen nog ander verhaal misschien)?

    Iemand gelijkaardige ervaringen en tips?

    Dit zou de start van de oplossing zijn, helaas begrijp ik er niet veel van...
    https://help.directadmin.com/item.php?id=39

    Alvast dank voor hulp vanuit deze community.
    Mvg

    Reageer
  2. Tim Member
    Reactie geplaatst op: 22-12-2017 om 21:33

    De “oplossing” op [https://help.directadmin.com/item.php?id=39] is enkel mogelijk als u of een van uw klanten “root”-toegang (in Windows termen: “met administrator-rechten”) heeft gehad. Het lijkt mij sterk dat dit het geval is geweest.
    Wellicht is er nog een andere oplossing die waarschijnlijker voor uw probleem is?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Evert Member
    Reactie geplaatst op: 23-12-2017 om 20:06

    Logbestanden gecheckt? Deze kunnen van enkele kb's tot enkele GB's worden!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-12-2017 om 09:57

    Hallo, dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets We nemen contact met u op van zodra nagekeken.

    Vond u dit antwoord nuttig?