1. Kilian Member

Webhosting verplaatsen

Topic geplaatst op: 17-12-2017 om 17:42

ik hoste een website samen met een vriend maar sinds ik dit alleen doe heb ik mijn eigen account gemaakt want ervoor was dat op het account van mijn vriend, ik heb de domeinnaam naar mijn account over gezet een webhostingspakket gekocht maar de website word nog steeds gehost vanaf mijn vriend zijn account? hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het vanaf mijn eigen adminpanel kan regelen en niet dat van mijn vriend?

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-12-2017 om 18:07

Hallo, heeft u de nameservers van het domein ook gewijzigd naar uw eigen hosting pakket? Zie: https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account

Het duurt gemiddeld 4 à 8 uur, maximaal 24 uur voor de DNS volledig is verwerkt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Kilian Member
    Reactie geplaatst op: 17-12-2017 om 18:19

Inderdaad de nameserver stond nog op die van mijn vriend, bij deze heb ik dit aangepast en zou het probleem nu moeten opgelost zijn veronderstel ik? nouja na 24u tenminste

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-12-2017 om 18:33

@Kilian Lietaert Dat klopt. Binnen 4 à 8 uur, maximaal 24 uur zal het domein dan werken via uw eigen hosting pakket.