1. Liesbet Member

Upgrade naar WP Prime?

Topic geplaatst op: 09-12-2017 om 14:27

Beste,

Momenteel heb ik een Starter NL webhosting van 0,50€ per maand.
    Ik zou de Wordpress site wat willen bijwerken/upgraden en denk er aan om over te stappen naar wpPrime NL. De vraag is of ik hier echt een verschil van snelheid mee ga merken? Meer ruimte en data is voorlopig niet nodig.

Mvg

2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-12-2017 om 14:46

Hier geef ik u graag antwoord op, het verschil tussen deze pakketten is het volgende.

Starter: Een normale webhosting server krijgt bij ons 10GB RAM. De MySQL van deze servers draait lokaal op de servers zelf. Hetzelfde geldt voor de e-mailservices van de server. Omdat de prijzen van deze pakketten laag liggen, worden deze servers met een groter aantal gebruikers gedeeld.

Wordpress: Iedere Wordpress hosting server heeft bij ons 10GB RAM. De MySQL van deze servers draait extern, op een machine van 64GB RAM en 12 CPU. Hier zijn minder klanten op aanwezig waardoor de server stabieler draait dan bijvoorbeeld een Starter NL hostingpakket.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd bij ons terecht.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Liesbet Member
    Reactie geplaatst op: 09-12-2017 om 15:25

Ok prima, hoe vraag ik dit aan en kan u zelf de site verhuizen. of neem ik best een backup die ik op de nieuwe server moet installeren?

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-12-2017 om 15:29

@amcxulqe U vindt meer informatie op https://www.versio.nl/artikelen/427-gratis-website-verhuisservice