1. Harold Member

Nieuwe website gemaakt via bahasite

Topic geplaatst op: 09-12-2017 om 10:53

Ik heb al een aantal jaren een simpele site online, nu heb ik vanmorgen een nieuwe gemaakt via bahasite, hierna op de knop publiceren gedrukt, dit duurde ca. 1 minuut.
    dan geeft hij aan klaar.
    Alleen ik zie nog op diverse apparaten mijn oude site.
    hoe kan dit.
    mvrgr Harold

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-12-2017 om 10:58

Hallo, uw domeinnaam was nog niet gelinkt aan de Sitebuilder omgeving. De Sitebuilder is nu gekoppeld aan uw domeinnaam. Het duurt maximaal 24 uur voordat de website die gemaakt is in de Sitebuilder zichtbaar wordt op de domeinnaam en uw aangemaakte e-mail adressen beginnen te werken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Harold Member
    Reactie geplaatst op: 09-12-2017 om 11:01

Oke, dan heeft u nu voor me gedaan?
    dus ik hoef hem niet meer opnieuw te publiceren

4. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-12-2017 om 11:06

Correct, het koppelen van de sitebuilder aan uw domeinnaam is nu geregeld voor u en zal dus binnen 24 uur werken.

5. Harold Member
    Reactie geplaatst op: 11-12-2017 om 11:42

Sinds het maken hiervan doet mijn mail het niet meer, zowel uitgaand als versturende
    ligt dit hier aan

6. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-12-2017 om 11:53

Kunt u hier dan een ticket voor aanmaken bij ons en ons de foutmelding per ticket toesturen?

U kunt een ticket aanmaken via https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

1. Ga naar https://www.versio.nl/helpdesk en toets uw vraag in. Bijvoorbeeld 'Een ticket aanmaken' en klik op zoeken.
    2. U zult dan een paar mogelijkheden zien, onder het kopje 'Helpdesk contacteren' vind u 4 knoppen.
    3. Klik op '+ Helpdesk ticket', maak een keuze bijvoorbeeld 'Webhosting of reseller hosting' en volg de stappen op het scherm.