1. slemmetje Member

Verandering in website komt niet online

Topic geplaatst op: 03-04-2012 om 13:11

Hallo Reshad Bashir,

ik zag net dat je online was en dat je wel andere mensen hebt geholpen, alleen mij niet! Ik wacht al dagen op hulp op dit forum en dat komt steeds niet! Dus zou je mij alsjeblieft ook willen helpen, please?
    Hier een herhaling van mijn post:

Hallo,

ik ben Katinka en ik heb twee weken geleden mijn eerste website gemaakt bij Versio. Dit is http://www.sexhoogtepunt.nl
    Het is me toen gelukt om hem online te krijgen, maar ik wil graag veranderingen aanbrengen op mijn website en die komen niet online. Index.html en index.txt staan in de juiste public map geupload volgens mij en de veranderingen staan er ook goed in geupload, volgens mij. De naamservers staan ook goed ingesteld. En ik heb ook het cache geheugen van mijn browser geleegd en verversen van de website gedaan, dus dat is het ook niet. Ik ben nu al twee weken bezig om de nieuwe versie online te krijgen, maar ik word er wanhopig van, alles lijkt mij goed ingesteld maar toch krijg ik nog elke de oude versie te zien, dus waarschijnlijk doe ik toch iets fout?
    Ik hoop van harte dat iemand me kan helpen het op te lossen!
    Dus alvast hartelijk bedankt voor de hulp.
    Katinka

2. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2012 om 21:50

Owow

ik zelf heb niet de behoefte om te gaan kijken op de vermelde site om te zien wat er gebeurd.
    Misschien reshad ook niet.
    denk er maar eens over na.

Controleer instellingen van je script, misscien gebruikt die zelf een caching
    of mss via een htaccess waarin caching is ingeschakeld.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. rogertje Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2012 om 22:23

Dan had die op zijn minst kunnen reageren.
    Ik wil je wel helpen maar kan vanaf hier weinig doen dan wat al aangeven is.

4. rogertje Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2012 om 22:42

Heb even gekeken weet natuurlijk niet wat je wil aanpassen maar misschien eens kijken of je de linken goed heb gedaan (naar de sites en van je plaatjes)
    De nieuwe pagina even hernoemen naar index2. html en roep deze aan. Kijk dan of die het wel doet.

5. slemmetje Member
    Reactie geplaatst op: 04-04-2012 om 10:50

Hallo zeromechanic en rogertje,

ik heb gedaan wat juliie in je reactie geschreven hebben. Het heeft het helaas niet opgelost. Maar hartelijk bedankt voor jullie hulp!

Groet, Katinka

6. rogertje Member
    Reactie geplaatst op: 05-04-2012 om 16:19

Als je hem als idex2.html heb opgeslagen en je ziet hetzelfde dan zal er ergens iets fouts staan (in je bestand). Is vanaf hier moeilijk te zien helaas :(

7. Tuff Member
    Reactie geplaatst op: 14-05-2012 om 14:47

Probeer eens met F5 je pagina te verversen....