1. Darma Avalos Llerena Member

Error: SQLSTATE[08004] [1040]

Topic geplaatst op: 03-12-2017 om 13:00

Hallo,

Ik krijg een foutmelding:
    SQLSTATE[08004] [1040] Too many connections

De script werkt perfect op een andere server. Wat kan het probleem zijn?

Met dank en vriendelijke groeten,

Darma

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-12-2017 om 13:06

Hallo, uw script zal in dit geval teveel connecties maken naar de server toe. Dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets We nemen contact met u op van zodra nagekeken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Darma Avalos Llerena Member
    Reactie geplaatst op: 06-12-2017 om 12:03

Hallo, bedankt voor uw antwoord. Ik ben nieuw bij versio, krijgen wij geen notificaties bij reacties op de forum?

Het probleem was opgelost vanzelf. Mijn script maakte alleen maar een connectie. Ik probeerde een ticket aan te maken maar het blijk onmogelijk. Ik heb geen mogelijkheid om een ticket aan te maken, word telkens op een loop naar de veel gestelde vragen.

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-12-2017 om 12:09

Fijn om te horen dat het probleem inmiddels opgelost is. Op het moment dat er een reactie is, ontvangt u een notificatie hierover.

Hier vindt u instructies hoe u onze helpdesk kan contacteren: https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk of u kunt een e-mail sturen naar support@versio.nl

5. Darma Avalos Llerena Member
    Reactie geplaatst op: 13-12-2017 om 11:46

Hallo Gavon, bedankt voor uw antwoord. Ik moest echtyer zoeken naar mijn bericht want ik krijg geen notificaties. Op welk adres of waar sturen jullie de notificaties?

6. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-12-2017 om 11:59

Dit krijgt u op het adres waarmee u klant bent bij Versio.