1. Theo Jaspers Member

Kan niet inloggen in mijn direct admin

Topic geplaatst op: 30-11-2017 om 11:36

beste,
    ik kreeg een mailtje waarin vermeld staat dat
    Warning: 100 non-existant E-Mails have just been sent by a script under home/...../domains/klikjestrommel.nl/public_html/plugins
    wil ik nakijken in mijn directadmin maar kan daarin niet inloggen kan ook nergens vinden waar ik mijn inlog kan veranderen/opnieuw kan opvragen
    kun je me helpen

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-11-2017 om 11:42

Goedemorgen Theo,

Wanneer u het wachtwoord van Directadmin bent vergeten of 'kwijt' bent, kunt u deze resetten via het klantenpaneel.Log in op het klantenpaneel van Versio. Hierna klikt u onder "Mijn Producten" op "Webhosting" of "Reseller hosting", afhankelijk van het pakket dat u heeft, en daarna op 'Overzicht'. Vervolgens klikt u op het vergrootglas voor het betreffende pakket.Op de volgende pagina klikt u helemaal rechts onderaan op 'Reset wachtwoord', dan verschijnen de nieuwe gegevens direct in beeld. Daarnaast ontvangt u ook nog een mail met deze nieuwe gegevens.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Theo Jaspers Member
    Reactie geplaatst op: 30-11-2017 om 16:22

Hoi Gavon,
    dank je maar ben wel in de direct-admin weet nog steeds niet waarom ik geen mail kan versturen

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-11-2017 om 16:39

Het gaat hier om de domeinnaam klikjestrommel.nl? Het lijkt erop dat u e-mail verstuurd vanuit vanuit een script, klopt dit?

De servers van Versio forceren mails die verstuurd worden via script via info@. Gezien uw domeinnaam geen info@ e-mailadressen heeft aangemaakt wordt de mail dus niet verstuurd.

U dient tenminste het info@ adres aan te maken, deze hoeft verder niet per se gebruikt te worden maar dient dus wel aanwezig te zijn om een mail te kunnen sturen. Als u het info@ adres aanmaakt dan zal het mailverkeer binnen 4 uur correct moeten werken.

5. Theo Jaspers Member
    Reactie geplaatst op: 01-12-2017 om 09:15

Ik weet niet of er de laatste maanden iets is veranderd maar ben al een tijdje lid bij Versio en heb altijd gewoon mijn mail kunnen versturen van uit de site , nu ineens niet meer .
    waar en hoe kan ik dat info@ e-mailadres aanmaken ?

6. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-12-2017 om 09:38

Goedemorgen Theo,

Dit is al een een enige tijd hoe onze servers functioneren. De volgende artikel helpt u bij het aanmaken van een e-mailaccount: https://www.versio.nl/artikelen/71-hoe-maak-ik-een-email-account-aan-en-koppel-ik-deze-aan-een-email-programma

7. Theo Jaspers Member
    Reactie geplaatst op: 07-12-2017 om 14:39

Sorry maar kom er niet uit wel nieuw e-mailadres gemaakt in D,A krijg wel bericht dat het verstuurd is maar het komt niet aan probeer ook een contact mal te sturen naar de site maar krijg deze ook niet binnen op mailadres,graag hulp

8. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-12-2017 om 14:44

Goedemiddag Theo,

De servers van Versio forceren mails die verstuurd worden via script via info@. Gezien uw domeinnaam geen info@ e-mailadressen heeft aangemaakt wordt de mail dus niet verstuurd.

U dient tenminste het info@ adres aan te maken, deze hoeft verder niet per se gebruikt te worden maar dient dus wel aanwezig te zijn om een mail te kunnen sturen. Als u het info@ adres aanmaakt dan zal het mailverkeer binnen 4 uur correct moeten werken.

9. Theo Jaspers Member
    Reactie geplaatst op: 07-12-2017 om 22:08

Kun je me een voorbeeld maken ?
    mag met mijn naam zijn
    of is info@klikjestrommel.nl al genoeg?

10. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-12-2017 om 22:17

Info@klikjestrommel.nl zou inderdaad al genoeg zijn. Daar probeert u script nu via te mailen maar dat kan dus niet want het mailadres is nog niet aangemaakt. Zie hiervoor de handleiding: https://www.versio.nl/artikelen/71-hoe-maak-ik-een-email-account-aan-en-koppel-ik-deze-aan-een-email-programma