1. Miranda Member

Foutmelding: mail.axc.nl reageert niet.

Topic geplaatst op: 29-11-2017 om 09:29

E-mail ophalen mislukt.
    De e-mailserver ‘mail.axc.nl’ reageert niet.
    &
    Time-out van de verbinding met de server ‘mail.axc.nl’ via poort 465.

Dit zijn de foutmelding die ik krijg als ik de mailboxen van mijn domein wil openen.
    Gisteren al contact gehad met Versio, maar ze lijken niet helemaal te begrijpen wat ik bedoel.

Alle instellingen staan goed, heb de mailboxen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar blijf deze foutmelding krijgen.

Iemand enig idee?

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2017 om 09:39

Goedemorgen,

Kunt u aangeven om welke domeinnaam en/of e-mailaccount het hier gaat? Heeft u al geprobeerd om in te loggen met uw gegevens via mail.axc.nl, lukt dit u?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Miranda Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2017 om 09:45

mail.axc.nl kan ik niet openen. Krijg een melding dat de server onvindbaar is.

hairandnow.nl en om info@hairandnow.nl en miranda@hairandnow.nl

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2017 om 09:59

Goedemorgen Miranda,

Indien u in de browser mail.axc.nl intypt, dan heeft u de mogelijkheid om hier in te loggen. U geeft aan dat u al een ticket heeft aangemaakt, kunt u via de bestaande ticket de volgende informatie overhandigen. Uw IP-adres en eventueel de wachtwoord van uw e-mailaccount, hiermee kunnen wij nakijken wat er aan de hand is.

Graag het antwoord niet via het forum geven.

5. Miranda Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2017 om 10:06

Ik zou heel graag een oplossing willen, want in zit al 3 dagen zonder mail.
    Ik kan via mail.axc.nl maar met 1 mailadres inloggen en ook via mail.axc.nl krijg ik geen mail binnen. Ik zal een nieuw ticket aanmaken maar hoop echt dat het vandaag opgelost kan worden.