1. Roy Member

Websites down door wijziging dns

Topic geplaatst op: 28-11-2017 om 10:06

Ik heb gisteren in het domein die gekoppeld is aan mijn reseller hosting, en wordt gebruikt in directadmin als de nameserver de dns gegevens gewijzigd. Nu kwam ik er zojuist achter dat hierdoor de nameservers niet meer werken en al mijn site's down zijn. Nu heb ik gelijk de wijzigingen ongedaan gemaakt maar het duurt zoals altijd een tijdje voor de dns wijzigingen effect hebben. Ik zou alleen graag willen weten of ik alles wel goed heb staan nu zodat ik niet onnodig veel downtime heb. Kan iemand van jullie die controleren?

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-11-2017 om 10:17

Goedemorgen Roy,

Kunt u aangeven om welke domeinnaam het hier gaat? Vervolgens is het voor ons mogelijk om na te kijken wat hierin niet goed gaat.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Roy Member
    Reactie geplaatst op: 28-11-2017 om 10:23

Ik gebruik media4you-hosting.nl die bij jullie geregistreerd is als de nameservers. ik gebruik deze nameservers dan bijvoorbeeld op seriesvanvroeger.nl (Niet bij jullie geregistreerd). Alvast bedankt!!

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-11-2017 om 10:32

De website serievanvroeger.nl is voor ons online, het wijzigen van de DNS duurt gemiddeld 4 uur, het lijkt allemaal hierin al op orde te zijn. Heeft u nog websites die niet meer online zijn?

5. Roy Member
    Reactie geplaatst op: 28-11-2017 om 10:37

Deze website is inderdaad net online gekomen gelukkig! op dit moment zijn b.v. media4you.nl en badbom.nl nog down. Neem aan dat dit nog even duurt dan?

6. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-11-2017 om 10:42

Beide websites zijn hier online, hierin dient u uw cache te legen en/of een hard refresh CTRL + F5.
    vervolgens word de website ook weer voor u zichtbaar.

7. Roy Member
    Reactie geplaatst op: 28-11-2017 om 10:43

Yes alles werkt nu weer inderdaad! Dank voor de snelle support