1. Jimmy Member

Waar SSL certificate installeren

Topic geplaatst op: 24-11-2017 om 20:35

Betse Versio,

Na de instructie te hebben gevolgd over het instellen van een ssl certificate kom ik niet verder.
    Ik kan het linkje "SSL certificates" niet vinden onder advanced features van Directadmin.

Hopelijk kunt u mij verder helpen.

Ik wil graag een ssl certificate van Let's encyrpt installeren.

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-11-2017 om 20:43

https://www.versio.nl/artikelen/348-hoe-kan-ik-een-lets-encrypt-certificaat-installeren
    Zie daar boven de eerste afbeelding hoe u dit kunt activeren op uw hostingpakket.

Wanneer u het kopje SSL Certificates niet ziet in uw directadmin omgeving kunt u dit aanzetten in uw versio klantenpaneel onder 'Mijn producten' -> "Webhosting" of "Reseller hosting" -> Vergrootglas voor het pakket -> SSL Beheer hier kunt u dit aanzetten waardoor dit ook in uw directadmin zichtbaar wordt. Heeft u een reseller pakket dient u dit per user nog apart te activeren. Login op uw Directadmin (hosting) als "reseller". Daar gaat u naar "list users" -> Klik de user aan waar het om gaat -> "modify user". Daar ziet u onderaan de ssl optie staan. Vink deze aan en klik onderaan de pagina op "Save". De SSL optie zal dan voor de user ook te zien zijn.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jimmy Member
    Reactie geplaatst op: 24-11-2017 om 22:45

Ik ga het proberen,dankuwel!

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-11-2017 om 22:52

Geen dank. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, helpen wij u graag.