1. Tim Member

Mail & spamfilter nodig voor e-mail?

Topic geplaatst op: 23-11-2017 om 11:56

Ik heb gisteren een wpPrimeNL pakket aangeschaft, met daarbij een nieuw webdomein. Ik wil graag via dit webdomein mail versturen en ontvangen. Omdat ik in de DirectAdmin bij 'e-mail account aanmaken' mijn nieuwe domein niet zag staan (enkel axc.nl), dacht ik via het Klantenpaneel de Mail & spamfilter optie (9 euro per jaar) te moeten activeren om toegang te krijgen tot email. Echter leerde ik vandaag dat ik mijn webdomein nog niet gekoppeld had aan mijn webhosting, waardoor het domein niet in het 'e-mail account aanmaken' verscheen ... Klopt het dat ik de Mail & Spamfilter dus niet nodig heb, en deze alsnog kan deactiveren, en alles gewoonweg via DirectAdmin kan opzetten (tip: dit is niet duidelijk aangegeven bij de Mail & spamfilter aankoop-beschrijving)? Kan ik die 9 euro misschien nog teruggestort krijgen?

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-11-2017 om 12:04

Goedemiddag Tim,

Het klopt dat als eerst de domeinnaam nog toegevoegd moet worden aan uw hostingpakket, nadien kunt u een e-mail aanmaken en hiermee e-mailen, hiervoor heeft u de dienst ''mail en spamfilter'' niet nodig. Door te deactiveren, zegt u de dienst op. Vervolgens word het betaalde bedrag gecrediteerd, indien dit niet het geval is, dan kunt u even een ticket aan maken of een e-mail sturen naar support@versio.nl, dan word dit nagekeken en handmatig uitgevoerd.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Tim Member
    Reactie geplaatst op: 23-11-2017 om 12:10

Dank wederom voor de snelle en positieve hulp!

Vond u dit antwoord nuttig?