1. Frits Member

Wegverhuizing .com domeinnaam

Topic geplaatst op: 20-11-2017 om 09:16

Hallo,

Vorige week heb ik een wegverhuizing aangevraagd van een .com domeinnaam. Dat verzoek zou bij mij als houder terecht moeten komen om hiervoor toestemming te geven. Ik heb dit verzoek echter niet gekregen. Kunt u dit nagaan? Het gaat om de domeinnaam carlossoundtrip. com.

Bedankt alvast.

2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-11-2017 om 09:47

Deze mail word naar Admin Email: info@fritsovereijnder.nl verzonden, dit adres staat in de whois van uw domeinnaam. Mocht u geen mail hebben ontvangen dan kunt u de andere partij nogmaals vragen om de mail te laten sturen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Frits Member
    Reactie geplaatst op: 20-11-2017 om 09:52

Ga ik doen. Bedankt. Ik houd u op de hoogte.

4. Frits Member
    Reactie geplaatst op: 20-11-2017 om 12:11

Ruim een half uur geleden opnieuw een wegverhuizing aangevraagd. Ik zou nu inmiddels wel een mail binnen hebben moeten krijgen via info@fritsovereijnder.nl. Maar tot nu toe niets ontvangen (ook niet in spamfilter).

Kan het te maken heben met het feit dat de toestemmingsmail vorige week in eerste instantie naar drsmail@axc.eu was gestuurd, en de domeinnaam toen nog gelockt was (zie mijn topic hierover op 15-11)?

5. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-11-2017 om 12:21

Voor de domeinnaam carlossoundtrip. com heeft u geen uitgaande verhuizing in behandeling staan, dit is in te zien onder verhuizingen in het klantenpaneel. Hierin kunt u de token opnieuw opvragen vanuit het klantenpaneel en de domeinnaam verhuizing opnieuw inschieten bij de gewenste provider.

Vervolgens ontvangt u een e-mail vanuit de ICANN op het e-mailadres info@fritsovereijnder.nl.