1. Arijan Member

Foutmelding naar betaling webshop

Topic geplaatst op: 19-11-2017 om 23:23

Enige tijd ondervinden klanten foutmeldingen naar het betaalproces in onze webshop. Klanten betalen via Mollie de producten en zien hun scherm dan rood worden volgende de webshop is er niet betaald maar het bedrag is wel degelijk van hun rekening afgeschreven ook ontvangen ze van mollie een bevestiging. Wij hebben zelf diverse malen over een bestelling geplaatst en deze verliep vlekkeloos ik ben benieuwd waar de fout zit bij de klant of in de webshop er lopen bij Versio meerdere tickets maar er is nog steeds geen oplossing

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-11-2017 om 09:34

Goedemorgen Arijnan,

Kunt u aangeven om welke website het hier gaat en of u gebruikt maakt van onze sitebuilder?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jeroen Member
    Reactie geplaatst op: 03-12-2017 om 11:39

Ik heb exact hetzelfde probleem. Klanten bestellen, betalen, krijgen een foutmelding te zien dat de betaling mislukt is.

Geld wordt wel afgeschreven bij de klant, ik krijg een mailtje van Mollie dat er betaald is maar ik krijg geen mailtje van bahasite met een bestelling, ook zie ik in mijn sitebuilder webshop geen bestelling. Tevens krijgt de klant geen orderbevestiging oud.

Dit is natuurlijk een slechte zaak voor mijn webwinkel en recensies daar over.

Ik hoop dat dit op korte termijn wordt opgelost.

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-12-2017 om 11:43

@Jeroen Van Rooij Hallo, dit is een bekend probleem en neergelegd bij de Sitebuilder developers. We volgen dit op en hopen ook dat dit snel verholpen zal zijn.