1. Johan Member

Log bestanden te klein

Topic geplaatst op: 18-11-2017 om 17:19

De log bestanden met namen zoals "Nov-2017.tar.gz" zijn ongeveer 1kbyte. Met 5 van die bestanden heb ik nauwelijks informatie. Ik heb liever dat de *.gz bestanden veel groter zouden zijn en een paar weken kunnen vastleggen.

Kan ik dat ergens instellen?
    Het gaat me dus om de log files, niet om de statistieken.

Het is om te kijken waar er iets verkeerd ging, en om te kijken wie mijn bandbreedte gebruikt van mijn plaatjes op andere sites.

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-11-2017 om 17:38

Hallo, de log files worden beperkt bijgehouden op de servers. Dit kunnen we zo niet wijzigen op onze shared hosting servers.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Johan Member
    Reactie geplaatst op: 18-11-2017 om 20:37

Dat is jammer. De log files zijn nu zo piepklein, ze zijn nauwelijks te gebruiken.

4. Johan Member
    Reactie geplaatst op: 18-11-2017 om 20:52

Wat zijn mijn mogelijkheden om grotere log files te krijgen?
    Ik zou bijvoorbeeld ook willen weten of een bepaalde pagina alleen maar bots van zoekmachines krijgt of ook nog echte bezoekers.

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-11-2017 om 09:54

@Waaistro Onze systeembeheerder zal dit even nakijken wat mogelijk is. We komen hierop terug.

6. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-11-2017 om 10:27

Het is helaas niet mogelijk om de log files te wijzigen. De log files worden op de server snel opgeschoond om data te besparen. Om goede statistieken van de website te hebben kun je het beste gebruik maken van Google analytics bijvoorbeeld.

7. Johan Member
    Reactie geplaatst op: 20-11-2017 om 13:23

Bedankt voor het antwoord. Dan zal ik inderdaad iets anders proberen.