1. Arno Member

Automatische incasso

Topic geplaatst op: 12-11-2017 om 14:16

Apart dat je voor het instellen van automatische incasso eerst geld moet overboeken. Ook apart dat in het bericht staat dat je € 0,25 moet overboeken maar dat als je dit via iDEAL doet het €0,30 blijkt te zijn. Krijg je dit geld overigens nog terug of wordt het verrekend?

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-11-2017 om 14:35

Hallo, dit is om uw rekening te kunnen verifiëren bij de betaalprovider. Er komt nog 21% BTW bij op het bedrag. Dit bedrag wordt niet teruggeboekt en u ontvangt hiervoor een factuur.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Arjan Member
    Reactie geplaatst op: 31-12-2017 om 15:00

Waarom moet je rekening geverifieerd worden als je al eerder met die rekening je portemonnee hebt opgewaardeerd?

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-12-2017 om 15:07

@Arjan Snijders Voor automatische incasso is dit de procedure bij de betaalprovider, ook al heeft u voordien reeds een betaling verricht. Voor automatische incasso is er een aparte machtiging nodig.

5. Milan Member
    Reactie geplaatst op: 30-03-2018 om 01:20

Activering van incasso ging 2x mis (oorzaak onbekend; voldoende saldo). Moet 2x 5 Euro ex BTW betalen. Geen coulance -> bye bye Versio

6. Arjan Member
    Reactie geplaatst op: 30-03-2018 om 01:22

Wat zegt de support?

7. Louise Member
    Reactie geplaatst op: 05-06-2018 om 15:04

Positief saldo kan gewoon afgeschreven worden, wordt dus ook gedaan en dan word incasso zelf ingetrokken en vervolgens €5 in rekening gebracht.
    Vreemde en zure manier van geld verdienen in mijn optiek..
    Jammer heeft het vertrouwen volledig en snel naar de knoppen geholpen.

8. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-06-2018 om 15:57

Goedemiddag Louise,

Ik wil u vragen om hierover een ticket aan te maken, dit omdat wij niet persoonlijke informatie publiceren op het forum.

Hier vindt u instructies hoe u onze helpdesk kan contacteren: https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk of u kunt een e-mail sturen naar support@versio.nl.

9. Adri Member
    Reactie geplaatst op: 17-07-2018 om 14:10

Toch vreemd dat je 0,25 + btw moet betalen voor rekeningverificatie. Bij andere bedrijven heb ik hier 0,01 voor betaalt.

10. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-07-2018 om 01:10

@Adri Jammer om te horen dat u de kosten voor het activeren van automatische incasso wellicht aan de hoge kant vindt. Wij betalen voor deze transactie ook 0.25 euro excl. BTW en berekenen deze èèn op èèn door aan de klant.