header image

Website beveiligen

met een SSL certificaat

 

  • Creëer vertrouwen bij je bezoekers

  • Verplicht bij uitwisseling persoonsgegevens

  • Jouw website beveiligd in enkele minuten

Kies jouw SSL certificaat

Uitgebreide Validatie

7,50

per maand

Dit certificaat kiezen
  • Voordelen
  • check markVersleutelde HTTPS-verbinding
  • check markInclusief het 'www' subdomein
  • Inclusief alle subdomeinen
  • check markUitgebreide bedrijfscontrole

Domein Wildcard

5,99

per maand

Dit certificaat kiezen
  • Voordelen
  • check markVersleutelde HTTPS-verbinding
  • check markInclusief het 'www' subdomein
  • check markInclusief alle subdomeinen
  • Uitgebreide bedrijfscontrole

Domein Validatie

4,990,99

per maand*

Dit certificaat kiezen
  • Voordelen
  • check markVersleutelde HTTPS-verbinding
  • check markInclusief het 'www' subdomein
  • Inclusief alle subdomeinen
  • Uitgebreide bedrijfscontrole

*Actietarief geldig voor het volledige eerste jaar.

SSL certificaat: Website beveiligen met een versleutelde verbinding

 

SSL certificaten van Versio versleutelen de verbinding tussen de server en de bezoeker. Je herkent een SSL certificaat aan de HTTPS in de URL en een slotje voor de URL in de browser.

Dit is belangrijk voor de bescherming van gegevens, vooral in netwerken waar data makkelijk uitgelezen kan worden. SSL-certificaten zijn essentieel voor het waarborgen van de veiligheid en het vertrouwen van websitebezoekers.

Zittend buiten achter de laptopSmile shape overlay

Een onbeveiligde website

 

Onveilige verbinding tussen jou en je bezoekers

Datastroom tussen bezoeker en website is leesbaar voor anderen

Bezoekers krijgen de melding dat je website onveilig is

Google benadeelt websites zonder SSL certificaat

Je voldoet niet aan de wet als je persoonsgegevens uitwisselt op je website

 

Onbeveiligde website

Beveiliging met een SSL certificaat van Versio

 

Veilige verbinding tussen jou en je bezoekers

Datastroom tussen bezoeker en website niet leesbaar voor anderen

Bezoekers herkennen onmiddellijk dat je website veilig is

Kom hoger in de Google zoekresultaten

Verplicht bij het uitwisselen van persoonsgegevens

 

Beveiligde website

SSL Certificaat van Sectigo

 

Bestel een SSL certificaat van vertrouwd merk. Met miljoenen gebruikers en meer dan 20 jaar ervaring is Sectigo (voorheen Comodo) expert op het gebied van internetbeveiliging.

Domein Validatie en Domein Validatie Wildcard certificaten geven wij binnen enkele minuten uit. Uitgebreide Validatie certificaten hebben wat meer tijd nodig voor de uitgifte, wegens de uitgebreide validatie die gedaan wordt.

Al 344.628 klanten
gingen je voor

4.2 van de 5

“Iedere keer wordt ik weer kundig en snel geholpen! Er werken daar alleen maar toppers! Kan niks anders zeggen. Ga zo door.”

Bejhan

“Fabien van Versio dacht goed mee in mijn uitdaging, sluit concrete mogelijkheden uit en brengt de oplossing helder over zodat je als klant goed ontzorgt wordt als je niet voldoende kennis hebt. Ik ben al jaren klant bij Versio naar volle tevredenheid!”

Christiaan

“Heel vriendelijk geholpen door Gavon, naast mijn reguliere vraag heeft hij nog een extra service toegevoegd. Super fijn!”

Neomi
“Versio heeft een goede help functie. Snel bereikbaar en erg precies. Nederlands sprekend en nog goed geïnformeerd ook met veel detail kennis. Heeft mij in de beginfase van het opzetten van een site zeer goed geholpen.”
Karol

Jouw SSL certificaat laten installeren door Versio

 

Installeer je een SSL certificaat liever niet zelf? Een ervaren support medewerker neemt het werkt graag voor je uit handen. Bovendien bieden we een geld terug garantie tot 14 dagen na uitgifte. Lees meer over onze SSL installatieservice.

Versio Smile

Veelgestelde vragen over website beveiliging

Wat zijn SSL certificaten?

SSL certificaten zijn certificaten die de identiteit van een website verifiëren en een versleutelde verbinding mogelijk maken. Ze worden gebruikt om gevoelige informatie zoals creditcardnummers, inloggegevens en persoonlijke gegevens te beschermen tijdens het gebruik van het internet. Wanneer een SSL-certificaat actief is, verandert de URL van ‘http://‘ in ‘https://‘, en wordt er een slotje getoond in de adresbalk van de browser, wat aangeeft dat de verbinding veilig is. Dit helpt bij het voorkomen van gegevensdiefstal en versterkt het vertrouwen van bezoekers in de veiligheid van de website. 

Wanneer heb ik een SSL nodig?

Als jij persoonsgegevens op je website uitwisselt, is een SSL certificaat verplicht.

Cybercriminaliteit is er al sinds het ontstaan van het internet, maar cybercriminelen worden steeds inventiever. Niet langer richten zij enkel hun pijlen op grote bedrijven, maar is ook jouw website vatbaar voor kwaadwillenden.

Het is verstandig om te allen tijde je website te beveiligen. Hiermee voorkom je dat jouw website als onveilig wordt gezien door zoekmachines en bezoekers.

Welk SSL certificaat heb ik nodig?

Welk SSL certificaat het beste bij jou aansluit is afhankelijk van het aantal (sub)domeinen waarop je het certificaat wilt installeren. Elk SSL certificaat heeft zijn kenmerken waaraan de bezoeker de veilige verbinding kan herkennen.

Hoe belangrijk je het vindt dat jouw bezoekers dit herkennen, hoe uitgebreider jouw SSL certificaat dient te zijn.

Wij bieden 3 soorten SSL certificaten. Er zit verschil in de validatie en dekking van subdomeinen. De validatie controleert je websitegegevens.

Hoe installeer ik een SSL certificaat?

Een SSL certificaat installeer je in 6 stappen. Hiervoor kun je deze handleiding volgen.

Je kunt ook gebruikmaken van de Versio SSL installatieservice.

Kun je voor subdomeinen ook een SSL certificaat toevoegen?

Ja, voor subdomeinen kun je ook SSL certificaten toevoegen. Dit wordt doorgaans gedaan met een speciaal type SSL certificaat, bekend als het Wildcard SSL certificaat. Een Wildcard SSL certificaat beveiligt niet alleen het hoofddomein, maar ook een onbeperkt aantal subdomeinen van dat domein. Bijvoorbeeld, als je een Wildcard SSL certificaat hebt voor voorbeeld.nl, zal het ook subdomeinen zoals blog.voorbeeld.nl, shop.voorbeeld.nl, en elk ander subdomein beveiligen. Dit maakt het een efficiënte en kosteneffectieve oplossing voor websites met meerdere subdomeinen.