1. Esther Member

Inloggen Filezilla FTP Timeout

Topic geplaatst op: 08-11-2017 om 21:35

Hee allemaal,

Ik probeer te verbinden met Filezilla alleen krijg ik elke keer de melding dat ie timeout:

Status: Waiting to retry...
    Status: Connecting to 159.253.0.106:21...
    Error: Connection timed out
    Error: Could not connect to server

Weet iemand wat ik kan doen om dit op te lossen? Het duurt inderdaad steeds super lang maar ik krijg geen melding dat de gegevens niet kloppen ofzo..

2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-11-2017 om 21:44

Dit komt omdat u de oude gegevens van uw hosting gebruikt.
    De directadmin login link is namelijk gewijzigd tijdens de migratie naar het nieuwe SSD platform.
    Hier hebben wij u ook een mail over gestuurd destijds voor de migratie.
    U kunt inloggen op het versio klanten panel op https://www.versio.nl/login?uri=/customer/ . Hierna kunt u gaan naar "Webhosting overzicht" en dan naar "Overzicht". Klik op het vergrootglas voor uw hosting pakket en klik op "Informatie bekijken". U krijgt dan alle gegevens van uw hosting pakket direct in beeld te zien. Ook van de ftp gegevens.Hier kunt u ook uw wachtwoord resetten indien gewenst. Deze handmatig invoeren. Niet knippen en plakken. U krijgt ook een mail dan met de nieuwe gegevens.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. JeanMarie Member
    Reactie geplaatst op: 17-11-2017 om 09:41

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik geraak er echt niet op via filezilla en heb de gegevens volgens de stappen hierboven toegepast. Bent u zeker dat er geen ander probleem zich kan voor doen?

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-11-2017 om 09:49

Goedemorgen Jemme,

Elk probleem kan anders zijn, en een andere oorzaak hebben. Kun u een ticket aanmaken met de gegevens die u invult of een e-mail naar support@versio.nl versturen, dit word dan automatisch een ticket.

5. JeanMarie Member
    Reactie geplaatst op: 17-11-2017 om 09:51

Doe ik !
    Dank u