1. slemmetje Member

Verandering in website komt niet online

Topic geplaatst op: 31-03-2012 om 22:57

Hallo,

ik ben Katinka en ik heb twee weken geleden mijn eerste website gemaakt bij Versio. Dit is http://www.sexhoogtepunt.nl
    Het is me toen gelukt om hem online te krijgen, maar ik wil graag veranderingen aanbrengen op mijn website en die komen niet online. Index.html en index.txt staan in de juiste public map geupload volgens mij en de veranderingen staan er ook goed in geupload, volgens mij. De naamservers staan ook goed ingesteld. En ik heb ook het cache geheugen van mijn browser geleegd en verversen van de website gedaan, dus dat is het ook niet. Ik ben nu al twee weken bezig om de nieuwe versie online te krijgen, maar ik word er wanhopig van, alles lijkt mij goed ingesteld maar toch krijg ik nog elke de oude versie te zien, dus waarschijnlijk doe ik toch iets fout?
    Ik hoop van harte dat iemand me kan helpen het op te lossen!
    Dus alvast hartelijk bedankt voor de hulp.
    Katinka

2. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 02-04-2012 om 09:49

Je website krijg ik vanuit belgie gewoon te zien op de server van Versio (vserver79)

Ik denk wel dat je je DNS niet heb goed hebt ingevoert.

http://www.intodns.com/sexhoogtepunt.nl

Vond u dit antwoord nuttig?

3. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 02-04-2012 om 09:52

Of als je bedoelt dat je je oude website ziet en niet de nieuwe.

Open in windows CMD en typ in ipconfig /flushdns en klik enter.

Meschien dat dit wilt helpen.

4. slemmetje Member
    Reactie geplaatst op: 02-04-2012 om 11:55

Hallo RayHammer,
    de website die je ziet is inderdaad de oude website, de nieuwe krijg ik niet online.
    Ik ben een beginner, dus ik weet niet wat ik moet doen wat er in je reactie staat. Bij DNS heb ik zelf niets ingevoerd, wat moet ik dan invoeren?
    En wat je schrijft over de CMD wil ik graag proberen maar waar vind ik dat dan in Windows? Ik kan het niet vinden.
    Hartelijk bedankt voor je reactie en ik hoop dat je me nog wil vertellen hoe dat moet wat je in je reactie schreef. Wel vreemd toch dat de oude website wel te zien is, of is dat niet vreemd?

5. slemmetje Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2012 om 13:06

Hallo Reshad Bashir,

ik zag net dat je online was en dat je wel andere mensen hebt geholpen, alleen mij niet! Ik wacht al dagen op hulp op dit forum en dat komt steeds niet! Dus zou je mij alsjeblieft ook willen helpen, please?