1. Jurrie Member

Website plotseling corrupt

Topic geplaatst op: 08-11-2017 om 14:30

Op de site mertizanieuws.nl zijn opeens alle foto's niet meer zichtbaar en is de opmaak verdwenen. Ook krijg ik een Forbidden als ik in de wp-admin inlog. Wat is er gebeurd?

2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-11-2017 om 14:45

Indien uw website niet naar behoren werkt dan raad ik u aan om een backup van uw website te gaan restoren op uw website. Dit kunt u regelen via DirectAdmin onder optie View/Restore Automatic Backups .

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jurrie Member
    Reactie geplaatst op: 08-11-2017 om 14:58

Beste Tom, daar ben ik al bijna een uur mee bezig. De status blijft echter staan op "waiting". Ik heb niets veranderd voordat het misging, hoe kan dit zomaar gebeuren? De andere websites zijn OK.

4. Jurrie Member
    Reactie geplaatst op: 08-11-2017 om 15:24

"Waiting: Task is waiting in the queue to be started, this might take a little time." Dit nu reeds meer dan een uur. Hier is duidelijk iets mis, wat buiten de scope van mijn skills valt. Kun je misschien even kijken op de server Tom?

5. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-11-2017 om 16:04

Dit heb ik voor u nagekeken, het klopt dat deze nog bezig was maar inmiddels heeft u dit zelf geannuleerd.

6. Ruud Member
    Reactie geplaatst op: 13-01-2018 om 13:59

Hallo Jurrie,

Ik heb hetzelfde probleem met diverse drupal websites. Wat was de oplossing van het probleem?

Mvg,
    Ruud

7. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-01-2018 om 14:05

@Ruud

Kunt u hier een ticket voor aanmaken en voor ons het probleem in uw ticket zo duidelijk mogelijk omschrijven?

U kunt een ticket aanmaken via https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

1. Ga naar https://www.versio.nl/helpdesk en toets uw vraag in. Bijvoorbeeld 'Een ticket aanmaken' en klik op zoeken.
    2. U zult dan een paar mogelijkheden zien, onder het kopje 'Helpdesk contacteren' vind u 4 knoppen.
    3. Klik op '+ Helpdesk ticket', maak een keuze bijvoorbeeld 'Webhosting of reseller hosting' en volg de stappen op het scherm.