1. Jelle Member

Direct Admin werkt niet

Topic geplaatst op: 31-10-2017 om 11:22

Op het eerste zicht lijkt het me te lukken om aan te melden in Direct Admin. Echter, bij elke URL wijziging (volgen van links) vraagt Direct Admin om opnieuw aan te melden. Uiteindelijk geraak ik wel op de gewenste pagina's, maar het wijzigen van bepaalde zaken (zoals het aanmaken/bewerken van e-mail adressen) mislukt en word ik wederom naar de login pagina geredirect. Ook merk ik op dat er overduidelijk een aantal zaken niet correct functioneren. Zo zijn er verscheidene afbeeldingen op het platform die niet laden, errors in de console,...

Ik ondervind deze problemen zowel in Google Chrome 62.0.3202.75 als in Firefox 56.0 op Mac OS 10.12.14

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-10-2017 om 11:30

Goedemorgen Jelle,

Wat vervelend dat het voor u niet functioneert, Hierin lijkt het geen probleem vanuit de server zelf en is dit bij u Intern, heeft u het als eens geprobeerd vanuit een andere browser? Mocht het via een andere browser wel functioneren, dan ligt het aan Google Chrome.

In afwachting van uw bevinding.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jelle Member
    Reactie geplaatst op: 31-10-2017 om 12:00

Ik ondervind zowel in Google Chrome, Firefox als Safari hetzelfde probleem.
    Specifiek tracht ik een e-mail adres aan te maken. Na het bevestigen word ik, zoals ik reeds zei, naar de login pagina geredirect. Wanneer ik daar opnieuw aanmeld krijg ik een pagina te zien met het bericht:

Could not execute your request. You do not own that domain.

Wellicht is dit bericht niet gerelateerd en is dit louter te wijten aan het feit dat er een redirect volgt naar de login pagina i.p.v. naar de endpoint voor de POST request van het formulier om een e-mail adres aan te maken.

4. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-10-2017 om 12:33

Kunt u voor ons eens een screenshot maken en dit per ticket naar ons sturen met uitleg van het probleem, dan kunnen wij dit even verder voor u nakijken.

U kunt een ticket aanmaken via https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

1. Ga naar https://www.versio.nl/helpdesk en toets uw vraag in. Bijvoorbeeld 'Een ticket aanmaken' en klik op zoeken.
    2. U zult dan een paar mogelijkheden zien, onder het kopje 'Helpdesk contacteren' vind u 4 knoppen.
    3. Klik op '+ Helpdesk ticket', maak een keuze bijvoorbeeld 'Webhosting of reseller hosting' en volg de stappen op het scherm.

5. Cor Member
    Reactie geplaatst op: 25-11-2017 om 13:12

Ik kan niet inloggen op Direct Adminstration. Ik heb verschillende keren mijn wachtwoord gereset en telkens komt het bericht dat wachtwoord en gebruikersnaam niet overeenkomen.

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-11-2017 om 13:27

@Francis Dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets We nemen contact met u op van zodra nagekeken.

7. Freddy Member
    Reactie geplaatst op: 25-11-2017 om 19:18

Het blijft grappig (maar eigenlijk is het dat niet...)
    Versio heeft haar support zo ver weg gestopt dat klanten via het forum om hulp gaan vragen. Als dat dan niet zo 1,2,3 mogelijk is, dan is een lang antwoord nodig van Versio om uit te leggen hoe iemand een support ticket kan aanmaken.

Ik zou zeggen, breng support weer naar waar het hoort, simpel met 1 button vanuit het klantendashboard.

8. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-11-2017 om 22:51

@Fred Een ticket aanmaken kan eenvoudig. Klikken op https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets en in de balk uw vraag typen, als voorbeeld "kan niet inloggen" en dan op "Zoeken" klikken. Aan de rechterkant verschijnt dan "Helpdesk contacteren" en een knop "+ Helpdesk ticket".

Of direct mailen naar support@versio.nl kan ook om een support ticket aan te maken.