1. Theo Member

DNS verwijzing naar externe server

Topic geplaatst op: 29-10-2017 om 11:40

Ik probeer een geregistreerd domein vooralsnog eerst naar een externe server te laten verwijzen. Het is me niet helemaal duidelijk hoe ik dat moet regen in het klantenpanel. Ik heb DNS beheer aangezet en de dns records aangemaakt in d einterface maar wat ik niet kan vinden is naar welke dns servers deze dan verwijzen.

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-10-2017 om 11:49

Hallo, wanneer u het DNS beheer aanzet zal u de IP adressen die u ziet staan bij de A records moeten instellen naar het IP adres van uw externe server. Het duurt gemiddeld 4 à 8 uur, maximaal 24 uur voor de DNS volledig is verwerkt. U dient dan geen nameservers in te stellen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Theo Member
    Reactie geplaatst op: 29-10-2017 om 11:53

Ik heb de DNS records aangemaakt met de correcte verwijzingen. Begrijp dat ik dus even geduld moet hebben. Mocht binnen 8 uur de boel niet gerepliceerd zijn (omdat ik wellicht een fout heb gemaakt), kan ik dan de vraag nogmaals stellen of voeg ik en nieuwe melding aan dit item toe?

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-10-2017 om 11:57

@Theo Hollenberg Dan kunt u even contact opnemen via support@versio.nl om uw DNS te laten nakijken en het domein vermelden in uw mailtje.