1. ThierryVanroy Member

Domeinnaam DNS A record probleem?

Topic geplaatst op: 30-03-2012 om 12:02

Toen ik bij een andere host zat had ik mijn persoonlijke site (thierryvanroy.be & www.thierryvanroy.be) verwijzend naar een flavors.me pagina. Maar ondertussen wil ik wel dat blog.thierryvanroy.be nog blijft verwijzen naar mijn wordpress stand-alone blog.

Volgens Flavors.me moet ik daarvoor A records toevoegen in DNS beheer, waar die twee naar de IP van flavors.me verwijzen. Dat heb ik gedaan op dezelfde manier als vroeger, er zijn dan zowel A records voor thierryvanroy.be en www.thierryvanroy.be die verwijzen naar de host IP alsook de Flavors.me IP.

Nu geeft mij dat echter deze error:

Notitie voor de eigenaar van dit domein::
    Dit domeinnaam is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. U heeft in uw klanten panel DNS beheer voor deze domeinnaam aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server.

Wat moet ik precies doen om dit te doen werken? De www. en *. laten verwijzen naar Flavors.me en een aparte A record voor blog. aanmaken die dan naar mijn blog verwijst?

Ik heb de A records terug aangepast zodat mijn blog (hopelijk) snel terug komt, maar dat lost het niet op voor mijn Flavors.me

2. ThierryVanroy Member
    Reactie geplaatst op: 30-03-2012 om 12:05

Overigens is hier de handleiding van Flavors.me:

http://help.flavors.me/kb/settings/setting-up-your-custom-domain-name

Dat van die @ snap ik ook niet, is geen optie voor. Maar was de vorige keer ook niet noodzakelijk.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-03-2012 om 03:43

Dag Thierry,

Flavors.me vraagt deze records:

thierryvanroy.be A 184.73.237.244
    www.thierryvanroy.be A 184.73.237.244

Ook zorgen dat er geen dubbele records zijn van bovenstaande die zouden verwijzen naar een ander ip.

Voor je blog kan je werken met een record:

blog.thierryvanroy.be A ip van je hosting pakket

Vond u dit antwoord nuttig?