1. Gezinsbond Member

    E-mail

    Topic geplaatst op: 25-10-2017 om 16:22

    Ik weet niet hoe het komt dat mijn contacten (feedback) van de website niet meer in mijn mailadres toekomen?
    Wat moet ik doen om dit eventueel te herstellen?

  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-10-2017 om 16:58

    Goedemiddag,

    Kunt u vertellen om welke domeinnaam het gaat en wat u bedoelt met contacten ( feedback)?

    In afwachting van uw antwoord.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Gezinsbond Member
    Reactie geplaatst op: 31-10-2017 om 09:34

    Het gaat om de domeinnaam gezinzp155-Gezinsbondharelbeke.
    Ik bedoel wanneer iemand het contactformulier invult op onze website dan krijg ik geen melding
    in mijn mailbox.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-10-2017 om 09:57

    Hier kunt u beter even een ticket voor aanmaken, graag ontvangen wij dan ook de volgende gegevens van u om dit in de logs te kunnen zien.

    1) Vanaf welk e-mail adres is er gemaild?
    2) Naar welk adres is er gemaild?
    3) Wat is de directadmin username?
    4) Tijdstip?

    U kunt een ticket aanmaken via https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

    1. Ga naar https://www.versio.nl/helpdesk en toets uw vraag in. Bijvoorbeeld 'Een ticket aanmaken' en klik op zoeken.
    2. U zult dan een paar mogelijkheden zien, onder het kopje 'Helpdesk contacteren' vind u 4 knoppen.
    3. Klik op '+ Helpdesk ticket', maak een keuze bijvoorbeeld 'Webhosting of reseller hosting' en volg de stappen op het scherm.

    Vond u dit antwoord nuttig?