1. Marloes Member

Webhosting doet het niet

Topic geplaatst op: 12-10-2017 om 20:14

Hallo,
    Ik wilde vandaag een domein koppelen aan mijn webhosting, alleen hij doet het niet.
    Ik krijg deze melding:
    Let op: De houder van dit domein heeft zijn/haar gegevens nog niet bevestigd. Dit is voor deze specifieke extensie wel nodig, anders is het niet mogelijk om de nameservers of DNS in te stellen.

Er is een e-mail gestuurd naar ****, deze e-mail bevat een link die geklikt moet worden om de gegevens te valideren. Klik hier om deze e-mail opnieuw te sturen of selecteer hieronder een nieuwe domeinnaamhouder.

Ik heb gevraagd de mail nogmaals te verzenden, maar ik ontvang helemaal niks.
    Wat gaat er fout? En hoe los ik dit op?
    Groetjes Marloes

2. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-10-2017 om 20:28

De mail wordt gestuurd naar het mailadres van de ingestelde houder, controleer ook de ongewenste postmap of de mail wellicht daarin te vinden is. Deze is afkomstig van onze partner AXC / ICANN.

Mocht deze onverhoopt toch niet ontvangen zijn en het ook niet werken na het opnieuw toesturen van de mail dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk per ticket of e-mail en kunt u aangeven om welk domein het gaat en dan zal onze helpdesk dat voor u nazien.

https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

Vond u dit antwoord nuttig?