1. Tim Dobbelaer Member

VPS info.

Topic geplaatst op: 25-03-2012 om 21:51

Geachte lezers,

Ik ben van plan een vps te huren hier bij Versio. Dit omdat ik hoorde dat de service goed is, buiten dat heb ik nog een paar vragen over de werking en keuzes.

Ik heb nog een aantal vragen die ik nergens kan vinden hier op de site/forum.
    Als ik bijv. nu 150 schijfruimte heb, kan ik later nog meer schijfruimte bij huren?
    Dus van bijv, 150G naar 300G ?
    En hoe veel domeinnamen kan ik maximaal gebruiken? Ik heb nu ongeveer 24 domein namen die ik wil gaan hosten met ieder een andere website, is dat mogelijk?

ik hoop dat iemand mij kan helpen en beginnen met een vps :)

Vriendelijke groet,

Tim

2. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 26-03-2012 om 11:24

Tim,

Je kan zover ik weet upgraden naar meer schrijf ruimte. (corect me if im wrong)

Op een VPS Server is kan je zoveel domeinen aanmaken als je wilt tot dat de server last gaat krijgen, en dan moet je gaan uitbreiden je VPS Server. Maar met 24 domeinen is dat nu zeker niet nodig.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-03-2012 om 12:30

Hoi Tim,

> Als ik bijv. nu 150 schijfruimte heb, kan ik later nog meer schijfruimte bij huren?

Je kunt enkel upgraden en downgraden naar de pakketten zichtbaar op onze website, het is dus niet mogelijk dat je enkel schijfruimte bijkoopt.

> En hoe veel domeinnamen kan ik maximaal gebruiken? Ik heb nu ongeveer 24 domein namen die ik wil gaan hosten met ieder een andere website, is dat mogelijk?

Je kunt net zoveel domeinnamen hosten als dat je wilt, daar is geen limiet op. Het is je eigen VPS, je kunt er mee doen wat je wilt, zolang je VPS het maar aan kan.

Vond u dit antwoord nuttig?