1. Ben Member

Mogelijkheden Sitebuilder

Topic geplaatst op: 15-09-2017 om 11:38

Ik ben nu al enige tijd bezig met Sitebuilder en hoewel het er in eerste instantie interessant uitzag, begin ik mij steeds meer te ergeren aan de (on)mogelijkheden hiervan.
    Paar voorbeelden:
    * Het is niet mogelijk een enkele pagina te verwijderen, alleen een complete map.
    * Er zijn slechts 2 navigatieniveau's mogelijk, een enkele pagina en mappen met pagina's. Een diepere boomstructuur is daardoor niet mogelijk.
    * Het verplaatsen van pagina's uit de bovenste laag naar mappen en omgekeerd is niet mogelijk.
    * Eenmaal een webwinkel of blog aangemaakt, valt deze niet meer te verwijderen.
    * De grootte / breedte van alinea's / kolommen is niet aan te passen, bijvoorbeeld 2/3 tekst en 1/3 afbeelding.

En zo zijn er nog wel een aantal elementen die beter zouden kunnen. Hopelijk wordt de kwaliteit van de Sitebuilder op korte termijn aanzienlijk beter.

2. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-09-2017 om 13:44

Goedemiddag Ben,

Verwijderen van pagina's is wel mogelijk:
    Enkel de index/home pagina kan niet verwijderd worden.

Verplaatsen van pagina's tussen mappen is wel mogelijk:
    Enkel de index/home pagina kan niet verplaatst worden.

Ik heb ingelogd in jouw Sitebuilder editor en gezien dat bovenstaande mogelijkheden er wel zijn.

Een webwinkel en webblog kan offline gezet worden, dat is hetzelfde als verwijderen.

Een diepere boomstructuur is niet mogelijk helaas.

Vond u dit antwoord nuttig?