1. Kimbo Member

Nieuw platform status

Topic geplaatst op: 11-09-2017 om 11:01

Hoe lang gaat het nog duren alvorens de cloud gemigreerd wordt naar een nieuw platform?
    Het is lastig dat ik telkens manueel een backup moet nemen, dit neemt voor mij tijd in beslag omdat deze ook niet altijd lukt en ik nog eens moet gaan controleren of het wel gelukt is.

Reageer
  2. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-09-2017 om 11:16

Het is nog niet bekend wanneer dit word gemigreerd naar het nieuwe platform. Mochten wij dit weten dan zullen wij het gaan aankondigen via onze nieuws pagina en nieuwsbrief.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Marcel Dekkers Member
    Reactie geplaatst op: 13-09-2017 om 14:23

Het nieuwe cloudbox platform zou deze zomer klaar zijn, echter begint de herst al bijna !!
    Wordt er wel gewerkt aan het nieuwe coudbox platform of is er nog helemaal niks gedaan ?

4. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-09-2017 om 09:42

Geachte Marcel,

Helaas is het nog niet bekend wanneer wij over gaan naar het nieuwe platform, mochten wij dit weten dan zullen wij dit aankondigen op onze nieuws pagina en nieuwsbrief.

5. Fred Member
    Reactie geplaatst op: 19-09-2017 om 20:37

Ik ontving deze mail:
    "U heeft wel uw domeinnamen bij Versio geregistreerd, maar neemt geen webhosting bij ons af. Wij vinden dat erg jammer en willen u graag laten ervaren hoe het is om te hosten bij Versio op ons gloednieuwe webhosting platform."

De reden voor mij is dat de cloudboxen sterk verouderd zijn met functies waarvoor je wel betaald, maar niet werken en er bovendien geen enkele duidelijkheid is wanneer de cloudboxen worden geplaatst op het nieuwe (SSD) platform. Ik heb deze dus opgezegd en elders een VPS genomen.

In plaats van vertrekkende klanten proberen over te halen nu een webhosting pakket te nemen, zou ik willen adviseren de (bestaande) klanten binnen te houden en ook de cloudboxen up to date te brengen. Het zou kunnen dat de cloudboxen niet genoeg opleveren, maar wees dan eerlijk en haal het product uit het aanbod.

Er is (inmiddels) zoveel concurrentie dat Versio naar mijn mening weer terug moet naar de basis (jaren tevreden klant geweest!) waar de klant voorop staat. Al eerder wees ik op het "wegstoppen" van de helpdesk. Een ticket openen vereist enorm veel handelingen.

6. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-09-2017 om 14:43

We zijn druk bezig met ons nieuwe VPS platform. Het heeft weliswaar wat vertraging opgelopen, maar krijgt alle prioriteit van ons. Het wordt een fantastisch product. Super snel en erg stabiel voor erg lage tarieven.

Helaas kan ik er op dit moment niet meer over kwijt, maar het wachten zal worden beloond.