1. Thea Member

    Help, ik kan niet meer bij direct admin

    Topic geplaatst op: 09-09-2017 om 13:49

    De pagina laadt niet meer van direct admin. Het lijkt erop dat inlogpagina verborgen is voor mijn computer. De foutmelding die ik krijg is: De wachttijd voor de verbinding is verstreken
    Svp hulp hoe op te lossen.
    Mijn ip is 84.26.103.151

  2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-09-2017 om 13:54

    Uw IP is niet geblokkkeerd, kunt u ook niet inloggen via http://vserver83.axc.nl:2222 of https://vserver83.axc.eu ?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Thea Member
    Reactie geplaatst op: 09-09-2017 om 13:56

    Geweldig, dankjewel. Ik kan weer inloggen

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Laurene Member
    Reactie geplaatst op: 11-09-2017 om 15:26

    Ik krijg dezelfde melding. Helaas, de bovenstaande links geven wel beeld, geen geldige login. Wat nu?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-09-2017 om 16:05

    @Laurene Pauw
    U dient https://vserver46.axc.eu/ te gebruiken.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Lizette Member
    Reactie geplaatst op: 07-10-2017 om 15:30

    Ik heb dit probleem ook. Mijn IP is http://185.13.227.167:2222/. Via welke link kan ik weer inloggen?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-10-2017 om 15:41

    @Lizette Van Boom Uw nieuwe DirectAdmin URL is: http://185.182.56.164:2222/ sinds de servermigratie. Deze nieuwe gegevens zijn toen ook per e-mail naar elke klant verzonden.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Roelf Member
    Reactie geplaatst op: 08-10-2017 om 13:16

    Ook ik kan niet meer inloggen in de direct admin. Ook niet via het klantenpaneel->hosting->vergrootglas

    Enig idee wat er fout gaat?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-10-2017 om 13:22

    @Roelf Molenveld Uw DirectAdmin login URL is: http://185.182.56.123:2222/

    Ik heb u ook een e-mail laten toesturen met een nieuw paswoord.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. Roelf Member
    Reactie geplaatst op: 08-10-2017 om 13:46

    Thanks! Opgelost!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  11. Dieter Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2017 om 16:14

    Ik geraak ook niet op mijn directAdmin

    Vond u dit antwoord nuttig?

  12. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2017 om 16:18

    Goedemiddag Dieter,

    U kunt uw gegevens opnieuw opvragen door de volgende handleiding te volgen, https://www.versio.nl/artikelen/96-wat-kan-ik-doen-als-ik-mijn-wachtwoord-kwijt-of-vergeten-ben

    Vervolgens ontvangt u de gegevens per e-mail.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  13. Dieter Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2017 om 16:22

    Ik weet mijn wachtwoord, alleen heb ik een e-mail ingegeven dat ik nog met aanmaken.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  14. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2017 om 16:29

    Dan wil ik u vragen om hiervoor een ticket aan te maken of een e-mail te sturen naar onze support@versio.nl, hiervoor kunt u het verzoek indienen om het e-mailadres te wijzigen, hiervoor zien wij ook graag een kopie van uw ID tegemoet.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  15. Danny Member
    Reactie geplaatst op: 17-12-2017 om 22:54

    Afgelopen vrijdag nog gewoon kunnen inloggen in directadmin maar vandaag worden username en password niet geaccepteerd. De reset functie via het vergrootglas in het versie krantenpaneel werkt ook niet (gebeurt helemaal niets).

    Graag hulp!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  16. Danny Member
    Reactie geplaatst op: 17-12-2017 om 23:01

    Blijkbaar was er iets op serverniveau aan de hand want ik kan nu wel weer inloggen.

    Dank

    Vond u dit antwoord nuttig?

  17. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-12-2017 om 09:34

    Goedemorgen Danny,

    Fijn om te horen dat het weer werkt.

    Vond u dit antwoord nuttig?