1. Linda Member

Domeinnaam geregistreerd en redirecten

Topic geplaatst op: 02-09-2017 om 20:28

Ik heb een domeinnaam geregistreerd, maar redirecten lukt niet. Moet ik daar dan ook eerst een hostingpakket aan koppelen? De domeinnaam wordt alleen gebruikt voor redirecten.

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-09-2017 om 09:51

Hallo, van hieruit lijkt de redirection op uw domein correct te werken. Is dit nu ook opgelost aan uw kant? Het duurt gemiddeld 4 à 8 uur, maximaal 24 uur voor de DNS volledig is verwerkt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Linda Member
    Reactie geplaatst op: 04-09-2017 om 20:21

Ik was blijkbaar te ongeduldig. Dacht dat ik hem al eerder had ingesteld, maar blijkbaar niet goed gedaan. Hier werkt ie nu ook.

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-09-2017 om 20:43

Fijn dat het bij u nu ook werkt. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, helpen wij u graag.

5. Erik Member
    Reactie geplaatst op: 02-11-2017 om 23:11

Om niet een heel nieuw topic aan te maken heb ik een verwant topic gezocht.

De verwante vraag is: (hoe) kun je - als je alleen een domeinnaam hebt en geen hosting afneemt - een frame forward maken naar een andere site waar je wel hosting hebt. Een frame forward is de bezoeker doorsturen naar een ander adres terwijl er in de adresbalk niets verandert. In 2013 was het antwoord op deze vraag: dat is (nog) niet mogelijk. Is dat nu wel mogelijk of nog steeds niet? https://www.versio.nl/forum/2610-masking-service--redirecting

6. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-11-2017 om 23:32

Die optie ondersteunen wij inderdaad niet. En ik weet ook niet of dit in de toekomst mogelijk zal worden. Redirecten kan uiteraard wel via dns beheer. Maar via een frame of iframe domain alias is dat niet mogelijk bij ons.

7. Iris Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2017 om 08:20

Goedendag, ik heb een domeinnaam aangemaakt, die ik wil laten doorsturen naar een website die ik al heb. Hoe werkt dit? Mvg, Iris

8. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2017 om 09:33

Dit kunt u instellen met een redirect in het dns beheer, zie artikel https://www.versio.nl/artikelen/72-hoe-maak-ik-een-redirect-aan