1. Wendy Member

Kan mijn domein naam niet gebruiken

Topic geplaatst op: 02-09-2017 om 13:27

zet elkeer dsn aan elkeer zet uit dus kan niet niks met domieinnaam doen en verhuizen wil b;ijft hij met de melding komen

De domeinnaam is al aanwezig op de server. Wij hebben alsnog de nameservers aangepast. Het duurt maximaal 24 uur voordat deze wijziging overal op het internet verwerkt is.

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2017 om 13:31

Hallo, Het duurt gemiddeld 4 à 8 uur, maximaal 24 uur voor de DNS volledig is verwerkt.

U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel indien het nadien nog niet werkt: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets

Let wel op dat het DNS beheer aanzetten de DNS volledig weer reset.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Wendy Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2017 om 13:57

Heb 2 weken terug al geprobeerd en tussen door ook maar hij gooit elkeer weer uit maar ga via weg even proberen

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2017 om 14:03

@Wendy Seelen Wanneer u het DNS beheer aanzet en weer uit reset u de DNS. Het is belangrijk dat u de nameservers dan weer instelt wanneer u het DNS beheer uitzet: https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account en 24 uur wachten tot de DNS is verwerkt.

5. Wendy Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2017 om 14:08

Dat is nu probleem heb vorig keer 30 uur tussen laten zitten tussen laten zitten maar elkeer zet hij weer uit dus hij wilt hem niet verhuizen blijft melding maat geven

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2017 om 14:18

@Wendy Seelen Het DNS beheer kan niet zomaar vanzelf aan of uit gaan. Ik heb dit nu weer uitgezet op uw domein en de nameservers ingesteld. Het is nu wachten tot de DNS is verwerkt, 4 à 8 uur. Graag geen instellingen meer aanpassen op het domein, dan kan ik dit de komende uren in het oog houden voor u.

7. Wendy Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2017 om 19:35

Oke wacht af