1. Angelique Member

    Geen bevestiging domein

    Topic geplaatst op: 02-09-2017 om 09:43

    Heb vanmorgen een nieuw domein aangeschaft en betaald (via creditcard).
    Hier heb ik geen bevestiging van gekregen via email, maar ik zie dat het bedrag wel is afgeschreven van de creditcard.
    Is er iets mis gegaan?

  2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2017 om 09:49

    Kunt u hier een ticket voor aanmaken en ons een betalingsbewijs sturen als bijlage zodat dit voor u kan worden nagekeken ?

    U kunt een ticket aanmaken via https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

    1. Ga naar https://www.versio.nl/helpdesk en toets uw vraag in. Bijvoorbeeld 'Een ticket aanmaken' en klik op zoeken.
    2. U zult dan een paar mogelijkheden zien, onder het kopje 'Helpdesk contacteren' vind u 4 knoppen.
    3. Klik op '+ Helpdesk ticket', maak een keuze bijvoorbeeld 'Webhosting of reseller hosting' en volg de stappen op het scherm.

    Vond u dit antwoord nuttig?