1. graffart Member

Kan geen emails vertsuren via outlook

Topic geplaatst op: 23-03-2012 om 16:31

Beste Iedereen,

ik kan niet emailen vanuit outlook 2007. Ik krijg de volgende foutmelding:

rapport fout (0x800CCC67): de reactie van de server: 421 Cannot connect to SMTP server 46.21.172.167 (46.21.172.167:465), connect error 10061

Instellingen staan goed:
    Poort inkomende email: 110
    Poort uitgaand email: 587
    SSL: uit
    SMTP verificatie: aan
    server voor inkomende email: mail.kenart.eu
    server voor uitgaande email: mail.kenart.eu

Ik kan wel mailen vanuit webmail, maar niet via outlook. Ontvangen werkt trouwens wel via outlook!!
    Heb een webhostings pakket op server 56, email account aangemaakt via direct admin.
    Domein is op 21-3 via nameserver: ns111.axc.nl & ns112.axc.nl gekoppeld aan mijn webruimte. DNS beheren staat uit in klantenpaneel.

Hoop dat iemand iets weet.

groet,

Kennard Kemperman

2. graffart Member
    Reactie geplaatst op: 23-03-2012 om 19:07

Bleek intern probleem bij mij te zijn:P firewall van avast blockt van uitgaande emails via poort 587. Thnx to versio support is het opgelost!

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gijs Albada Jelgersma Member
    Reactie geplaatst op: 01-12-2015 om 22:55

Ik heb hetzelfde probleem, ook met AVAST. Wat moet je binnen AVAST aanpassen?

Groet Gijs AJ

4. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-12-2015 om 23:16

Hallo Gijs,

Hoe je een bepaalde poort toelaat op de firewall van Avast kunt u vinden in het volgende artikel:

https://www.avast.com/no-no/faq.php?article=AVKB25

Groet,

Justin

5. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 03-12-2015 om 22:03

Ik heb voor leveninnederland.nu een account POP3 account toegevoegd aan mijn Gmail. Alleen zegt Gmail dat er geen mails verzonden kunnen worden omdat ik niet via stmp van cleem@leveninnederland.nu versturen. Hoe kan ik dit oplossen?

6. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-12-2015 om 22:32

Hallo Cleem,

Het domein is gekoppeld aan de server, dus het moet aan de instellingen liggen. U kunt deze even nalopen:

http://www.versio.nl/31-wat_zijn_de_pop_imap_en_smtp_gegevens_van_mijn_email_account?search=mail

Groet,

Justin